نسخه چاپی

مهمانپرست: ایران برنامه‌های قدرت‌ها برای منطقه را بر هم زده است

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در نشست آگاه سازی سیاسی با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه بیمارستان فوق تخصصی بعثت نیروی هوایی ارتش، طی سخنانی با اشاره به تحولات منطقه و نقش ایران در پایان دادن به مناقشات گفت: باید بدانیم تحولات منطقه وابستگی شدیدی به مسائل کشور ما دارد و هیچ حرکتی را در خاورمیانه نمی‌توان جدای از تحولات ایران بررسی کرد.

وی همچنین با اشاره به این بیان فرمانده کل قوا مبنی بر این که "ما در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم و باید با تدبیر و حکمت مراقب همه جنبه‌ها باشیم"، خاطرنشان کرد: خاورمیانه همیشه مورد توجه قدرت‌ها بوده و این دو دلیل عمده اقتصادی و سیاسی-اعتقادی دارد. این که صهیونیست‌ها یک دولت نامشروع تشکیل داده‌اند، برای آنها یک ارزش است ولی بسته به این هدف، خیلی از تحولات را پیگیری می کنند؛ ولی کشور ما برنامه‌هایی که قدرت‌ها در منطقه داشته‌اند را بر هم زده و با وقوع انقلاب اسلامی در کشور ما، همه چیز تغییر کرد.

سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: ایران در ایجاد تحولات منطقه خاورمیانه نقش کلیدی دارد و نمی‌توان هیچ مناقشه ای را در منطقه با حذف‌کردن ایران پایان داد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...