نسخه چاپی

پیامك نماینده آمل به وزیر راه

عکس خبري -پيامک نماينده آمل به وزير راه

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از پیامك خود به وزیر راه درباره تلفات جاده‌ای خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به تلفات جاده‌ای بالای در مسیرهای منتهی به حوزه انتخابیه‌اش، گفت: در زمان آقای افندی‌زاده مبالغی برای رفع نقاط حادثه‌خیز تعلق می‌گرفت اما در این 6 ماه حتی یک ریال نیز در این زمینه نداده‌‌اند.
وی درباره تلفات جاده‌ای طی هفته‌های اخیر در آمل، گفت: از 20 بهمن‌ماه تاکنون 18 نفر در جاده‌های این شهر کشته و 24 نفر معلول و قطع نخاعی داشته‌ایم.
نماینده مردم آمل در مجلس همچنین گفت: در این زمینه پیامکی با مضمون «وزارت محترم راه در این مدت هیچ کاری نکرد، جز ده‌ها کشته در جاده هراز و 8 کشته در جاده ولیسده و سرخرود ورودی آمل و 11 کشته در آمل چمستان، ده‌ها قطع نخاع؛ (یوسفیان نماینده عزادار آمل)» برای وزیر راه، معاونینش، مدیران استانی و رئیس کمیسیون عمران مجلس ارسال کردم.
یوسفیان‌ملا از لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های آمل سخن گفت و تصریح کرد: چند باری در این زمینه تذکر خواهم داد و از تمامی راهکارهای قانونی استفاده خواهم کرد اما اگر اقدامی در این زمینه صورت نگرفت با اجازه خانواده‌های کشته شدگان، جنازه‌های اعضای خانواده آنها را مقابل وزارت راه می‌آورم و از مسئولین این وزارتخانه می‌پرسم که جرم این افراد چه بود که کدر جاده‌ها کشته شدند؟ آیا سفر جرم است؟
وی با بیان اینکه نمی‌توانم عزادار دائمی بمانم، تصریح کرد: نمی‌توانم هر روز شاهد مرگ فرزندان شهرم در تصادفات جاده‌ای باشم، من به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم حقوق مردم آمل را پیگیری کنم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...