نسخه چاپی

تاكید جهانگیری بر عملیاتی شدن نقشه راه اصلاح نظام اداری

جلسه شورای عالی اداری شامگاه چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش نما ، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به سیاستهای ابلاغی كلی نظام اداری از سوی مقام معظم رهبری گفت: ایشان در نخستین جلسه دیدار اعضای هیئت دولت یازدهم، این موضوع را پیگیری كردند كه امیدواریم نقشه راه اصلاح نظام اداری با پیگیری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و همكاری دستگاههای اجرایی، هرچه زودتر عملیاتی شود.
جهانگیری با بیان اینكه تصمیمات شورای عالی اداری تصمیماتی مهم و اثر گذار در كشور است، بر لزوم انجام بررسی‌های دقیق كارشناسی پیش از ارائه پیشنهادات در جلسات شورا تاكید كرد.
معاون اول رییس جمهور همچنین از زحمات و تلاش‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در جهت تدوین راهبرد و نقشه راه اصلاح نظام اداری كشور قدردانی كرد.
در این جلسه نقشه راه اصلاح نظام اداری مبتنی بر سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب و برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۳ مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه دیدگاهها و نظرات مختلف و اعمال برخی اصلاحات به تصویب اعضای شورا رسید.
در این نشست همچنین با درخواست وزیر راه وشهرسازی مقرر شد پژوهشكده حمل و نقل كشور كه به دانشگاه علم و صنعت واگذار شده بود مجدداً زیر نظر وزارتخانه راه و شهرسازی قرار گیرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...