نسخه چاپی

كاری نكنیم كه سوژه دست دشمن بیفتد

آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اظهارات وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون وزیر امور خارجه در اجلاس خبرگان، گفت: اظهارات و توضیحات ارایه شده توسط این دو مقام دولتی در مجلس خبرگان بسیار خوب بود.

به گزارش نما ، به نقل ازایرنا؛ آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پس از پایان پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری به خبرنگاران گفت: آقای طیب نیا درباره اقتصاد مقاومتی و آقای عراقچی درباره نحوه اقدام مشترک یا اصطلاحا همان توافق ژنو توضیحاتی ارایه کردند.
امام جمعه موقت قم ادامه داد: آقای عراقچی به ابهامات ارایه شده از سوی اعضای خبرگان پاسخ گفت و ان شاءالله همه باید کمک کنیم تا در فضای داخلی و دیپلماسی بتوانیم از حقوق هسته ای به خوبی دفاع و دل ملت را شاد کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که برخی در سخنان خود دشمن را تهدید کرده و نوعی تهدید ایجاد می کنند، وظیفه صاحبان تریبون چیست؟، گفت: اصل اساسی این است که هوشمندانه با مسایل برخورد کنیم.
وی ادامه داد: در عین اینکه واقعیت های جامعه باید بیان شود اما نباید کاری کنیم که سوژه ای به دست دشمن بیافتد، این یک اصل اساسی است.
آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: نسبت به امکانات، قدرت و توانمندی کشور هم باید به دشمن بفهمانیم که این ملت ضعیف نیست و در اوج تحریم ها در اوج توانمندی بوده و است و انشاءالله به این توانمندی ادامه خواهد داد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...