نسخه چاپی

هیئت پارلمانی ایران به ژنو می رود؟

عکس خبري -هيئت پارلماني ايران به ژنو مي رود؟

هیئت پارلمانی ایران به ریاست "موید حسینی صدر" به منظور شركت در صد و سی‌امین اجلاس بین‌المجالس جهانی، 25 اسفند 92 تا اول فروردین 93 عازم ژنو می‌شوند.

به گزارش نما ، هیئت پارلمانی ایران به ریاست "موید حسینی صدر" به منظور شرکت در صد و سی‌امین اجلاس بین‌المجالس جهانی 25 اسفند 92 تا اول فروردین 93 عازم ژنو می‌شوند.
گفتنی است این اجلاس همچون سنوات گذشته، هیئت پارلمانی از جمهوری اسلامی حضور خواهد داشت و این هیئت ایرانی به ریاست موید حسینی‌صدر نماینده خوی و همراهی سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور، مصری نماینده کرمانشاه، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان، سیدهادی حسینی نماینده قائمشهر، کاظم جلالی نماینده شاهرود، نیره اخوان‌بی‌طرف نماینده اصفهان و رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند.
موضوعاتی که در این اجلاس مطرح می‌شود شامل مسائل بین‌المللی و روز دنیا مانند موضوع زندگی در صلح و ثبات، حقوق انسان‌ها، برابری کشورها و عدالت جهانی است، همچنین کمیته‌هایی در اجلاس تشکیل می‌شود که این کمیته‌ها شامل کمیته سیاسی، امنیت بین‌الملل، توسعه پایدار، بانوان، دموکراسی و حقوق بشر و روابط اتحادیه بین‌المجالس با سازمان ملل است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...