نسخه چاپی

سرانگشت دولتمردان آمریكایی در همه جای كره زمین خون‌آلود است

عکس خبري -سرانگشت دولتمردان آمريکايي در همه جاي کره زمين خون‌آلود است

مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گزارش سالانه وزارت خارجه آمریكا مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران گفت: امروزه سرانگشت دولتمردان این كشور در جای جای كره زمین خون‌آلود شده است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدکاظم انبارلویی" با اشاره به گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا و تکرار سناریوی نقض حقوق بشر ایران، اظهار داشت: آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است و امروزه سرانگشت دولتمردان این کشور در جای جای کره زمین خون‌آلود شده است.
وی با بیان اینکه مداخله در امور کشورها و کشتار ملت‌ها بزرگ‌ترین نقض حقوق بشر از سوی آمریکا است، افزود: آنچه که در ایران به عنوان نقض حقوق بشر مطرح می‌شود این است که عده‌ای در ایران به عنوان پیاده‌نظام آمریکا عمل می‌کنند و مطالبی در نشریات می‌نویسند که به عنوان مصداق نقض حقوق بشر و نقض آزادی بیان حساب شود، درحالی که ناقض قانون اساسی است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: نقض حقوق انسانی و آزادی بیان در مطبوعات از سوی خائنان ایرانی بهانه‌ای به آمریکا می‌دهد که آنها کشور ما را به نقض حقوق بشر و آزادی بیان متهم کند.
مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی ایران را آزادترین کشور جهان به لحاظ آزادی در طی 35 سال گذشته عنوان کرد و افزود: در ایران دروغ، تشویش اذهان، اهانت به اشخاص حقوقی و حقیقی آزاد نیست و فکر می‌کنم هر انسان منصفی نشر دروغ و اهانت را جزو مصداق آزادی نقد و بیان نداند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...