نسخه چاپی

نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی به عباس جدیدی

عکس خبري -نامه جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي به عباس جديدي

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای به عباس جدیدی اعلام كرد مدیریت جهادی و دینی لباس و روحیه خاكی و بسیجی می‌خواهد نه كت و شلوارهای اتو كرده و ژست‌های عمیق سیاسی و مدیریتی.

به گزارش نما ، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای به عباس جدیدی عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: به جای این همه ژست‌های سیاسی به مردم مستضعف شهر کمک کنید.

متن این نامه به شرح ذیل است:
« در مراسم ختم برادر یکی از مسئولان شهرداری تهران صحنه‌ای از جنابعالی دیدیم که جای تامل و تفکر دارد!!!
برادر ورزشکار
تردد با خودروی شیشه دودی و مجهز به امکانات کامل امنیتی و چراغ گردان برای یک عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران چه توجیهی میتواند داشته باشد؟؟
میزان حساسیت شغلی شما به چه میزان است؟؟
چه خطر جانی و مالی ممکن است جنابعالی را تهدید کند؟؟
آیا قبلا جایگاه سیاسی و مدیریتی حساس و امنیتی یا نظامی در کشور داشته‌اید که حالا با این امکانات در سطح شهر تردد می‌کنید؟
اعضای شورای شهر که باید الگوی شهروندان باشند، پس چرا شما برای کاهش آلودگی هوا از وسیله حمل و نقل عمومی استفاده نمی‌کنید؟
آیا دیگر اعضای شورای شهر تهران که مشاغل حساس نظامی و سیاسی داشته‌اند اینگونه عجیب و غریب در شهر آمد و شد می‌کنند؟
خدایش بیامرزاد جهان پهلوان تختی را با آن همه اعتبار و افتخار بازهم همرنگ و هم مسلک مردمان مستضعف و ضعیف بود، آیا به نظر شما فاصله گرفتن از مردم در تعارض با روحیه پهلوانی نیست؟
پیشنهاد می‌شود به جای این همه ژست‌های سیاسی به مردم مستضعف شهر کمک کنید. به سینه‌های پردرد مردم که نمی‌داند از آلودگی هوا به خس خس بیفتد یا از آلودگی بی تدبیری‌ها بیندیشید.
به فکر ادامه و ترویج مدیریت جهادی باشید.
مدیریت جهادی و دینی لباس و روحیه خاکی و بسیجی می‌خواهد نه کت و شلوارهای اتو کرده و ژست‌های عمیق سیاسی و مدیریتی. مدیریت جهادی تفکر انقلابی می‌خواهد نه مشی دیپلماتیک. اینجا جمهوری اسلامی ایران است پایگاه امن مستضعفان و آزادی خواهان جهان.
علی ایحال برابر قوانین موجود جمهوری اسلامی ایران هر شخصیت و مسئولی که نیاز به حفاظت، خودروی زرهی، تجهیزات حفاظتی اعم از چراغ گردان، شیشه دودی، آژیر، آمپلی فایر، بیسیم، افشانه اشک آور، شوکر ، سلاح و دستبند داشته باشد باید از طریق درخواست کمیسیون حفاظت شخصیت‌های وزارت کشور اقدام کند یا کمیسیون مربوطه بدوا براساس تهدید و خطرات احتمالی و جایگاه سیاسی و امنیتی فرد، تشخیص دهد که نیاز به حفاظت و تجهیز وجود دارد در غیر این صورت هرگونه اقدامی در این راستا غیرقانونی، تخلف و جرم محسوب می‌شود.»

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...