نسخه چاپی

هیئت پارلمانی كامبوج فردا به تهران می‌آید

عکس خبري -هيئت پارلماني کامبوج فردا به تهران مي‌آيد

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس از سفر یك هیئت پارلمانی از كشور كامبوج به تهران خبر داد و گفت: این هیئت پارلمانی ۴ نفره فردا به ریاست نایب رئیس مجلس این كشور وارد تهران می‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی از سفر یک هیئت پارلمانی از کشور کامبوج به تهران خبر داد و گفت: قرار است یک هیئت پارلمانی 4 نفره از کامبوج و به ریاست "گون نهل" نایب رئیس مجلس این کشور فردا وارد تهران شود.
وی با بیان اینکه سفر این هیئت پارلمانی به دعوت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود، افزود: در این سفر به غیر از نمایندگان مجلس کامبوج، 4 تن از کارشناسان پارلمان این کشور نیز "گون نهل" را همراهی می‌کنند.
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس در ادامه اظهارداشت: قرار است این هیئت پارلمانی در مدت اقامت 4 روزه‌شان در تهران با حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس و برخی دیگر از مقامات پارلمانی کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.
شیخ‌الاسلام خاطر نشان کرد: این هیئت پارلمانی پس از اقامت 4 روزه‌ای که در تهران خواهد داشت، پنج‌شنبه 22 اسفند تهران را به مقصد کامبوج ترک می‌کند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...