نسخه چاپی

قدردانی از رسانه‌ها برای پوشش خبری رزمایش‌های بسیج

عکس خبري -قدرداني از رسانه‌ها براي پوشش خبري رزمايش‌هاي بسيج

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابراز خوشنودی از موفقیت‌های حاصل شده در رزمایش‌های الی بیت‌المقدس، از فعالیت‌های رسانه‌ای صورت گرفته تقدیر و تشكر كرد.

به گزارش نما ، سردار نصرت‌الله سیف روز پنجشنبه با حضور در منطقه عمومی رزمایش الی بیت‌المقدس در کرمان، در ارزیابی خود از این سلسله رزمایش‌ها اظهار کرد: رزمایش‌های الی بیت‌المقدس نشانه بلوغ عملیاتی رزمندگان بسیج است.
وی به نمایندگی از معاونت مقاومت مردمی و آموزش نظامی بسیج و عملیات سپاه‌های استانی، از مدیران، سردبیران و دبیران خبری و تولیدی، تهیه‌کنندگان، خبرنگاران و گزارشگران، تصویربرداران و عکاسان و کلیه عوامل و فعالان رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات، پایگاه‌های خبری و بویژه سازمان صداوسیما تقدیر و تشکر کرد و تلاش‌ها و مجاهدت‌های رسانه‌های سراسری و محلی که رزمایش‌های بسیج را در سال 92 پوشش دادند، ارج نهاد و سپاسگزاری کرد.
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: رزمایش‌های الی بیت‌المقدس که نشانه بلوغ عملیاتی رزمندگان بسیج است، با دو برابر ظرفیت سال 91، تاکنون در 28 استان کشور اجرا شده و در حال حاضر در استان کرمان بعنوان بیست و نهمین رزمایش در حال اجراست.
سردار سیف افزود: در سال 91 در ارزیابی‌های به عمل آمده 82.5 درصد اهداف محقق شد ولی در سال 92 تاکنون بیش از 92 درصد اهداف تحقق یافته‌اند.
وی همچنین اظهار کرد: دشمنان ما با طرح مجدد گزینه‌های روی میز نشان دادند که هنوز آدم نشده‌اند و بسیجیان سلحشور ما با گزینه جهاد و شهادت در دست، آماده مقابله با آنها هستند.
معاون عملیات بسیج، گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر را حاصل حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت دانست و بر ضرورت تقویت آنها تا رسیدن به حد مطلوب تأکید کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...