نسخه چاپی

مسئولان مراقب باشند

عکس خبري -مسئولان مراقب باشند

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: خط تساهل و تسامح در عرصه فرهنگی كه مبدع آن هم‌اكنون در خارج از كشور به فعالیت‌هایی علیه نظام مشغول است، شكست خورده و دیگر كارایی ندارد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و تأکید معظم‌له بر شفاف کردن مرزبندی‌ها با دشمنان گفت: توافق هسته‌ای ژنو شبهه‌ای ایجاد کرد که گویی روابط ما با غرب به سمت عادی شدن پیش می‌رود و آنها دیگر دشمن ما نبوده و دوست ما خواهند شد.
وی با اشاره به مصادره بخشی از دارایی‌های کشورمان در بانک‌های غرب از ابتدای پیروزی انقلاب، گفت: آنها در برابر گام‌های مثبت ایران تنها بخش کوچکی از دارایی‌ها را آن هم به صورت قطره‌چکانی به ما می‌دهند.
نماینده مردم نجف آباد، رفتار غربی‌ها را به ورود گرگ به داخل پوست گوسفند تشبیه کرد و گفت: متأسفانه بعضی رسانه‌ها، خواص و مسئولین نیز حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند ولی باید مراقب باشند که توافقاتی از نوع توافق ژنو سبب غفلت ما از واقعیت و ماهیت دشمن نشود.
ابوترابی درباره اشاره رهبر معظم انقلاب نسبت به دغدغه‌های فرهنگی گفت: رهبری به صراحت نسبت به اقدامات ناشایست در فضای فرهنگی کشور هشدار داده و تصریح فرمودند که این عرصه، عرصه‌ای نیست که در آن خطا کنیم و مسئولان باید به شدت دقت کنند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر هوشیار مسئولان در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمن، ادامه داد: امر فرهنگ بودجه زیادی ندارد اما هر کار اشتباهی به تخریب پایه‌های ارزشی ملی و دینی منجر خواهد شد؛ این خط تساهل و تسامح که مبدع آن هم‌اکنون در خارج از کشور به فعالیت‌هایی علیه نظام مشغول است، خط شکست خورده دشمن است که دیگر کارایی ندارد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...