نسخه چاپی

نگاه ویژه‌ وزارت ورزش به بانوان

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان از اردوی تیم ملی ووشوی جوانان بازدید كرد.

به گزارش نما، عصر روز گذشته ربابه شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان، طی بازدید سرزده از آکادمی ووشو ، ضمن ملاقات با مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون و بدرالملوک کهرنگی نائب رئیس بانوان فدراسیون ووشو، از اردوی تیم ملی جوانان ووشو که بامداد سه شنبه 20 اسفند عازم مسابقات جوانان جهان در کشور ترکیه هستند، بازدید کرد.

در این دیدار شهریان ضمن آشنایی با ملی پوشان جوانان ووشو از نزدیک شاهد تمرینات این نفرات بود. سپس در جمع صمیمی ووشوکاران طی سخنرانی از زحمات کادر فنی و ورزشکاران ووشو تشکر و بر نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان، به ورزش بانوان تأکید کرد.

ایشان در ادامه با تأکید بر اینکه فدراسیون ووشو، یکی از فدراسیونهای موفق و پیشرو در حوزه ورزش بانوان بوده کسب تنها و اولین مدال طلای تاریخ بازیهای آسیایی توسط ووشوکاران زن و همچنین نقش عمده دختران ووشوکار در نائب قهرمانی جهان در مالزی با کسب 3 مدال طلا و یک برنز را از این دست موفقیتها برشمرد.

وی با اشاره به حضور مریم هاشمی قهرمان جهان که در اردوی جوانان جهت کمک به این ورزشکاران حضور یافته بود توجه به ارزشها و اصول اخلاقی را از دیگر ویژگی های ووشو کاران دختر برشمرد و ضمن اشاره به دیدار مریم هاشمی با مقام معظم رهبری و اهدای مدال به ایشان، این موضوع را باعث افتخار برای جامعه ورزش بانوان دانست.

شهریان در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی از زحمات کادر مدیریتی فدراسیون تشکر کرد و از ووشوکاران خواست با حضور خود الگوی شایسته ای از زن مسلمان ایرانی را به جامعه جهانی ارائه دهند.

مسابقات جهانی جوانان ووشو از تاریخ 22 لغایت 26 اسفندماه در شهر آنتالیا ی کشور ترکیه برگزار خواهد شد و تیم ملی ووشو جوانان ایران به منطور شرکت در این مسابقات بامداد 20 اسفند به مسابقات اعزام خواهد شد.

منبع: برنا

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...