نسخه چاپی

اكران نوروزی سینماها به طور رسمی آغاز شد

۵ فیلم اكران نوروز ۹۳ در مراسمی كه به همت سازمان سینمایی در سینما آزادی برگزار شد رونمایی شدند .

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر ، در این مراسم که با هدف برقراری رفاقت میان سینما گران در عین رقابت برگزار شد حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی ، محمد احسانی معاون آثار سازمان سینمایی ، محمدرضا جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و عوامل 5 فیلم سینمایی بازیگران ، چ، خط ویژه ، طبقه حساس و معراجی ها حضور داشتند .

در این مراسم حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و ابوالحسن داوودی رئیس شورای صنفی نمایش سخنرانی کردند.

پس از پخش آنونس این 5 فیلم تهیه کنندگان این فیلم ها به روی صحنه آمدند و پس از آن عوامل هر فیلم به صورت جداگانه در جایگاه حاضر شدند و از آنها با اهداء‌دسته گل قدردانی به عمل آمد .

با دیگران ساخته ناصر ضمیری ، چ ساخته ابراهیم حاتمی کیا ، خط ویژه ساخته مصطفی کیایی ، طبقه حساس ساخته کمال تبریزی و معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی 5 فیلمی هستند که قرار است نوروز امسال بر پرده سینماها بنشینند ، البته اکران معراجی ها دو هفته پیش آغاز شد و تا کنون حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان گیشه داشته است .

همچنین دو فیلم خط ویژه و طبقه حساس از پایان هفته گذشته به روی پرده رفته اند و بازیگران و چ نیز از فردا به صورت رسمی اکران خود را آغاز خواهند کرد .

ابراهیم حاتمی کیا ، مصطفی کیایی ، ناصر ضمیری ، مسعود ده نمکی و احسان لشگری پور ، امیر سماوات ، جواد نوروز بیگی ، منصور لشگری قوچانی ، مریلا زارعی ، رضا عطاران ، میلاد کیمرام ، حمید رضا آذرنگ ، سام قریبیان ، لیلا زارع و هنگامه قاضیانی از هنرمندانی بودند که امشب در سینما آزادی حضور داشتند .

در پایان این مراسم عوامل این پنج فیلم به نشانه دوستی باهم عکس یادگاری گرفتند .


۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...