نسخه چاپی

وجود یك نگاه امنیتی در جامعه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بهبود نگاه مردم به انتخابات ریاست جمهوری و صندوق رای، نوعی پیشرفت و تكامل سیاسی در كشور در سال 92 بود.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی با اشاره به ارزیابی خود از شرایط سیاسی کشور در سال 92 اظهار کرد: در ارزیابی از شرایط سیاسی سال 92 باید به انتخابات 24 خرداد اشاره کرد. این انتخابات بسیار پرشور برگزار شد و مردم با رای خود دولت اعتدال را انتخاب کردند.
وی ادامه داد: البته در همین سال شاهد وجود نگاه‌های امنیتی به جامعه نیز بودیم. فضای بسته در دانشگاه‌ها و عدم تدوین آئین‌نامه‌هایی مدون برای روزنامه‌ها، نشان‌دهنده وجود یک نگاه امنیتی به جامعه است. این مسأله نشان می‌دهد که مسئولان به اندازه کافی با دولت و مردم همراه نبوده‌اند.
این فعال دانشجویی با بیان اینکه "به سال 93 امیدوار هستم"، گفت: به احتمال زیاد سال 93 به نوعی یک مبدأ برای تحولات سیاسی کشور خواهد بود، چراکه در سال آتی، یک سال از حضور دولت جدید می‌گذرد و چه موافقان و چه منتقدان دولت بصورت جدی‌تری به دنبال مطالبات خود خواهند بود و اگر به مطالبات مردمی پاسخ داده شود، بطور حتم روزهای خوب سیاسی کشور در پیش خواهد بود.
سلطانی با اشاره به تفاوت سال 92 با سال‌های گذشته نیز اظهار کرد: از تفاوت‌های سال 92 با سال‌های قبل از خود، می‌توان به برگزاری انتخابات اشاره کرد. مردم با تجربه از در دوره‌های مختلف انتخابات بویژه در سال‌های 84 و 88، با نگاه جدی‌تری نتیجه انتخابات اخیر را رقم زدند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...