نسخه چاپی

سال 93 از نظر سیاسی باید پربار باشد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب گفت: حماسه سیاسی در سال 92 در حوزه‌های متعددی به وقوع پیوست كه یكی از مهمترین آن‌ها، موفقیت تیم مذاكره‌كننده بود.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، امیرضا امیری اظهار کرد: مردم در انتخابات سال 92 پیام خود را به گوش مسئولان رساندند و جبهه اعتدال با این پیام بر سر کار آمد و بدین ترتیب حماسه سیاسی محقق شد.
وی افزود: متأسفانه حماسه اقتصادی که رهبر معظم انقلاب در ادامه حماسه سیاسی مطرح کرده بودند، هنوز کاملا محقق نشده است؛ البته نباید هم زیاد در این زمینه عجله کرد، چراکه مدتی طول می‌کشد تا آثار رفع تحریم‌ها در بازار اقتصادی کشور نمایان شود.
این فعال دانشجویی همچنین گفت: در سال 92 کشور ما بعد از هشت سال شاهد فعالیت موفقیت‌آمیز وزارت خارجه و اثرات مذاکرات مثبت بود و امید به پیشرفت در بین مردم رواج پیدا کرد، چراکه در سال‌های گذشته یا پیشرفتی صورت نمی‌گرفت یا هزینه بسیار سنگینی پرداخت می‌شد.
امیری با بیان اینکه "تفاوت سال 92 با سال‌های گذشته، در ایجاد فضای باز در جامعه است"، خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌ها که با بدنه جامعه ارتباط دارند، فضای آزادتری ایجاد شده است و در دستگاه‌های دولتی شاهد بستر سالم‌تری هستیم. این نمونه‌ها شاهدی برای بهتر بودن وضعیت کشور در سال 92 نسبت به سال‌های قبل است.
وی با اشاره به در پیش بودن سال جدید و وضعیت سیاسی کشور در این سال، اظهار کرد: سال 93 از لحاظ سیاسی باید سالی پربار باشد، چون با عملی شدن بندهای توافق ژنو، تندروها نسبت به عملکرد دولت نرم می‌شوند و در نتیجه گفتمان تخریب از بین می‌رود و انتقادات سازنده‌ جای آن را می‌گیرد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...