نسخه چاپی

خداداد عزیزی در كمپین «نه به یارانه نقدی»

چهره شناخته شده فوتبال كشورمان ضمن حمایت از «كمپین نه به یارانه» از اقشار بی نیاز جامعه درخواست كرد كه داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند و با همدلی همگانی به افراد نیازمند جامعه كمك كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: چهره شناخته شده فوتبال کشورمان ضمن حمایت از «کمپین نه به یارانه» از اقشار بی نیاز جامعه درخواست کرد که داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند و با همدلی همگانی به افراد نیازمند جامعه کمک کنند.

خداداد عزیزی در خصوص لزوم انصراف اقشار پردرآمد از دریافت یارانه نقدی گفت: خدا را شکر از نظر مالی احتیاجی به دریافت یارانه

نداشته ام و تا به این زمان یارانه‌ای دریافت نکردم، در حالی که می توانم این مبالغ را دریافت کنم و ایرادی نیز در پی این قضیه وجود نخواهد داشت، اما نظر و عقیده بنده بر این است که یارانه حق ضعفا و قشر مستمند جامعه است.

وی با بیان اینکه امیدوارم کسانی که نیازی به یارانه نقدی ندارند به صورت داوطلبانه از دریافت آن انصراف دهند گفت: کشور ما یک خانواده بزرگ به اسم ایران است که همه نوع قشری در آن زندگی می کنند، همانطور که اگر در خانواده‌ای مشکلی برای فردی از خانواده به وجود بیاید همه ی اعضا با همدلی سعی در رفع مشکل دارند، در حال حاضر در کشور ما نیز باید همین همدلی اتفاق بیفتد.

ستاره ورزش کشور با تشریح اینکه انصراف افراد غنی از دریافت یارانه نقدی، می‌تواند به افراد دیگر در کشور که نیازمند این مبلغ یارانه هستند، کمک ویژه‌ای کند، افزود: علاوه بر این با ذخیره شدن این مبالغ در خزانه کشور، می توان در مسیرهای دیگر به کشور و اقتصاد آن کمک کرد.

وی با مثبت ارزیابی کردن کمپین نه به یارانه تشویق افراد بی نیاز به انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه را مفید دانست و ادامه داد: دریافت یارانه های نقدی برای اقشاری که نیازمند به این مبلغ نیستند، ظلم در حق افراد دیگر خانواده بزرگ کشور است. نظر بنده بر این است که در مرحله ی ابتدایی افراد مستغنی خود، با انصراف داوطلبانه در بهبود بخشیدن فضای حال حاضر کمک کنند و در

مرحله بعدی اگر انصراف داوطلبانه ای صورت نگرفت دولت دست بکار شود و یارانه افرادی را که نیازمند به آن نیستند قطع کند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...