نسخه چاپی

ظریف فریب آمریكا را نخورد

عکس خبري -ظريف فريب آمريکا را نخورد

دبیركل جبهه حامیان ولایت با بیان اینكه دخالت غربی‌ها در امور داخلی كشور محكوم است، گفت: عمل نكردن به راهبردهای مدنظر رهبری معظم انقلاب، كشور را دچار خسارت می‌كند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالصمد مشکینی دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران و دیدار وی با عناصر فعال فتنه 88، اظهار داشت: بنظر می‌رسد در شرایط کنونی بدلیل اینکه غرب با روسیه دچار اختلاف شده است و با بحران تامین منابع انرژی در آینده روبرو خواهد شد به دنبال راهی است که از طریق موقعیت ممتاز و منابع غنی نفت و گازی ایران، امنیت انرژی خود را تامین کند و این سفر در همین جهت است.
وی با اشاره به مواضع اشتون درباره موضوع حقوق بشر در ایران، بیان داشت: کشورهای اروپایی و آمریکایی بزرگترین نقض کنندگان حقوق بشر در دنیا هستند. برای تمام ملت‌ها ثابت شده است که آمریکا با داشتن زندان گوانتانامو نماد نقض حقوق بشر است و آن‌ها آبرویی ندارند که بخواهند در مورد وضعیت ایران نظر بدهند.
مشکینی با بیان اینکه حقوق بشر سابقه‌ی قرآنی و دینی 1400 ساله در ایران و بین مسلمانان دارد، اضافه کرد: غرب 50 سال است که واژه حقوق بشر را کشف کرده است اما ایرانیان مسلمان در شناخت این امر پیشگام بوده اند و الگو محسوب می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم دستگاه سیاست خارجی کشور و آقای ظریف منویات و راهبردهای مقام معظم رهبری را در امور بین الملل بطور جدی در نظر بگیرند و سپس عمل کنند، چراکه در غیر اینصورت دچار خسارت می‌شویم. همچنین وزیر خارجه کشورمان چون در آمریکا تحصیل و زندگی کرده است نباید تصور کند چون آنها ظاهر زیبایی دارند در باطن نیز صداقت دارند و چنین تصوری یک اشتباه محض است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...