نسخه چاپی

تلاش برای اجرایی شدن تدابیر رهبری

عکس خبري -تلاش براي اجرايي شدن تدابير رهبري

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما نیروهای مسلح باید همیشه آمادگی خود را حفظ كنیم و تفكر ما در همه حال به فرموده مقام معظم رهبری «شب حمله ای فكر كردن» باشد.

به گزارش نما ، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرودر ستاد این نیرو با توجه به پایان سال 92 و پیش رو داشتن سال جدید، گفت: امیدواریم با همان شعار «راه ما راه حسین (ع) است»، سال جدید را آغاز کنیم.
وی با اشاره به جایگاه ویژه نیروی دریایی در کشور، اظهار داشت: نیروی دریایی افتخار دارد که در سال 92 با وجود بعضی از مشکلات، اقدامات بسیار مهمی را انجام داده و در راستای چشم انداز 1404 قدم های موثر و عملی برداشته است.
سیاری ادامه داد: اگر امروز فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند: «نیروی دریایی یک نیروی نظامی، سیاسی، علمی وبین المللی است» نشان از تلاش صورت گرفته همه کارکنان این نیرو در ستاد، مناطق و پایگاه ها است.
وی با بیان اینکه جملات مقام معظم رهبری بسیار گوهربار و مهم است، تاکید کرد: ما باید درسال جدید در اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری تلاش و همت بیشتری داشته باشیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی، گفت: ما نیروهای مسلح باید همیشه آمادگی خود را حفظ کنیم و تفکر ما در همه حال به فرموده مقام معظم رهبری «شب حمله ای فکر کردن» باشد.
وی افزود: این جو حاکم بر کشور که ایام تعطیل است در شما تاثیر نداشته باشد. ما امنیت برقرار می کنیم تا ملت ایران در آسایش باشند و در هر مقطع زمانی و موقعیتی این را باید حفظ کنیم.
در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه نمونه سال 92 ستاد نیروی دریایی ارتش تقدیر شد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...