نسخه چاپی

به دنبال توهین نشریه حیات به اهل بیت صورت گرفت:

با خاطیان نشریه حیات برخورد كنید

عکس خبري -با خاطيان نشريه حيات برخورد کنيد

مردم انتظار دارند ریاست بنیاد شهید در خصوص پیگیری ماجرا دستوری صادر كرده و نتایج را به اطلاع مردم برساند.

به گزارش نما ، حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در اواخر دوران دفاع مقدس صدا و سیما گزارشی را پخش کرد که از مخاطبان می‌پرسید نظرتان را در خصوص الگوی مناسب برای یک زن مسلمان بگویید؛ یکی از مصاحبه شوندگان نامی از شخصیت یک سریال ژاپنی که آن زمان پخش‌ می‌شد را به عنوان الگوی مناسب برای یک زن مسلمان نام برد و تلویزیون هم در گزارش آن را پخش می‌کند.
وی ادامه داد: وقتی این موضوع به گوش حضرت امام خمینی(ره) رسید، ایشان برخورد تندی را با تهیه‌کننده آن برنامه و مسئول وقت صدا و سیما داشتند.
**عده‌ای شروع به تقدس‌زدایی از احکام شرع کرده‌اند
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به توهین به مقدسات اسلام گفت: در چند وقت اخیر عده‌ای تقدس‌زدایی از احکام شرع و حتی بعضاً غیر انسانی خواندن برخی از دستورات صریح اسلام را دنبال می‌کنند که به نظر می‌رسد سعی در تحریک احساسات مذهبی مردم و ایجاد بلوا و آشوب با هدف بهره‌برداری سیاسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
طلا تصریح کرد: مسئولان را به خواندن تاریخ و نظرات امام خمینی(ره) در برخورد با کسانی که احکام اسلامی به دلیل بهره‌برداری‌های سیاسی زیر سؤال می‌بردند، دعوت می‌کنم. از همین رو است که مقام معظم رهبری در چند دیدار اخیر خود بارها بر لزوم پیگیری جدی مسائل فرهنگی تأکید فرمودند.
**ویژه‌ نامه‌ای به جای فرقه ضاله بهائیت از اهل بیت نام برده بود
وی تأکید کرد: در این فضا، اتفاقاتی در یکی از دستگاه‌ها افتاده است که دلسوزان انقلاب و اسلام را نگران کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس در توضیح این موضوع گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه‌ نامه‌ای را منتشر کرده است که در آن به سهو به جای فرقه ضاله بهائیت از اهل بیت نام برده بود، اما بر حسب ظاهر سهوی بودن این ماجرا دلیل بر عدم پیگیری این موضوع نمی‌شود. اینکه چگونه این اتفاق افتاده است و چه کسانی این اشتباه را مرتکب شده‌اند یا شخصی که مسئول این نشریه بوده غرضی داشته است یا نه، همه و همه مواردی است که انتظار داریم بنیاد شهید آن را پیگیری کرده و به اطلاع مردم برساند.
**ریاست بنیاد شهید در خصوص پیگیری ماجرا دستور صادر کند
طلا افزود: البته درخواست پیگیری این موضوع نادیده گرفتن خدمات مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول این چند ماه برای پیگیری و رفع مشکلات جانبازان و خانواده شهدا و سعی در پرداخت مطالبات آنها که به حمدالله نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است، نیست.
وی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند ریاست بنیاد شهید در خصوص پیگیری ماجرا دستوری صادر کرده و نتایج را به اطلاع مردم برساند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...