نسخه چاپی

دلیل ناپدید شدن هواپیمای مالزایی مشخص شد؟

شركت هواپیمایی مالزی امروز چهارشنبه اعلام كرد هیچ دلیلی وجود ندارد كه ثابت كند اقدام نادرست خدمه هواپیمای بوئینگ 777 منجر به ناپدید شدن این هواپیما شده است. این هواپیما با 12 خدمه و 227 مسافر روز شنبه یك ساعت پس از بلند شدن از روی زمین از صفحات رادار ناپدید شد. به رغم جستجوهای صورت گرفته هنوز مشخص نیست چه اتفاقی برای این هواپیما افتاده است.

به گزارش نما ، به نقل از رویترز از پکن ،‌ مدیر بازرگانی این شرکت هواپیمایی گفت :‌ « هیچ دلیلی نداریم که ثابت کند خدمه هواپیما در این ماجرا نقش داشته اند.»
شرکت هواپیمایی مالزی روز سه شنبه اعلام کرد از مطرح شدن ادعاهایی در یک شبکه تلویزیونی استرالیا مبنی بر اینکه کمک خلبان هواپیمای مفقود شده این شرکت در یکی از پروازهای گذشته اش مقررات امنیتی مربوط به کابین خلبان را رد کرده بشدت تکان خورده است.
بر اساس این ادعاها فارق عبدالحمید کمک خلبان 27 ساله هواپیمای بوئینگ 777 ناپدید شده شرکت هواپیمایی مالزی در جریان پروازی در سال 2011 به همراه خلبان آن پرواز با اجازه دادن به دو زن مسافر از افریقای جنوبی برای حضور در کابین خلبان مقررات امنیتی این شرکت را نقض کردند.
شرکت هواپیمایی مالزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد از این رویداد مطلع شده است و آن را بسیار جدی تلقی می کند اما در حال حاضر هیچ مدرکی برای تایید صحت تصاویر و عکسهای مربوط به این ادعا در اختیار ندارد و همه توجه خود را معطوف پیدا کردن هواپیمای ناپدید شده اش کرده است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...