نسخه چاپی

پیامك تخفیف سبدكالا، شگرد جدید كلاهبرداران

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: افراد سودجو با ارسال پیامك در سطح انبوه با عنوان "تخفیف در دریافت سبد كالا" اقدام به كلاهبرداری می كنند.

به گزارش نما ، سرهنگ "لطف الله وطنی" گفت: روز گذشته پیامکی با محتویات "مژده مژده شما موفق به دریافت 172 هزار تومان تخفیف در سبد کالا شدید، کد پیگیری 96 و مهلت تماس تا ساعت 13" در سطح گسترده به خطوط تلفن همراه شهروندان ارسال شد.
او گفت: ماموران پلیس فتا برای بررسی صحت این موضوع اقداماتی انجام دادند که در نهایت مشخص شد افراد کلاهبردار یکسری کالا که به گفته آنها دارای ارزش بیش از چهار میلیون ریال است را با یک میلیون و 720 هزار ریال تخفیف تحویل متقاضیان می دهند.
او گفت: بعد از دریافت کالا توسط عوامل پلیس فتا مشخص شد که ارزش واقعی این سبد خانوار کمتر از یک میلیون ریال است، ولی افراد سودجو آن را به قیمت بیش از دو میلیون و 500 هزار ریال به فروش می رسانند.
رییس پلیس فتای همدان گفت: افراد کلاهبردار برای تشویق متقاضیان به دریافت این سبد کالا از ترفندهایی نظیر ارائه جوایزی همچون سفر به اماکن متبرکه و مسافرت های نوروزی بهره گرفته اند.
او به خانواده ها توصیه کرد، فریب پیامک های تبلیغی با عناوین دریافت جوایز، تسهیلات ویژه و ارزان قیمت و موفقیت در قرعه کشی را که از شگردهای کلاهبرداران برای کسب درآمد است، نخورند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...