نسخه چاپی

حضور هدف دار اشتون در ایران

عکس خبري -حضور هدف دار اشتون در ايران

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) پیام سفر اشتون به ایران را آشكارشدن دشمنی غربی‌ها با ملت ایران دانست و گفت: حمایت غرب از فتنه‌گران به معنی دشمنی با مردم ایران است كه بارها این امر در رفتار غربی‌ها مشاهده شده است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "مصطفی طاهری" با بیان اینکه حضور اشتون در ایران هدف‌دار است، گفت: متاسفانه اشتون در سفر به ایران در اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک و مرسوم کشور‌ها، با یکی از محکومان فتنه ۸۸ دیدار کرد، که این حرکت دارای پیام‌هایی بود.
وی افزود: سفر اشتون به ایران، نشان‌دهنده وابستگی و حمایت غرب از فتنه‌گران داخلی بوده که فتنه‌گران وابسته به غرب هستند و البته وابستگی آ‌ن‌ها به دشمنان بر کسی پوشیده باشد.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت: مردم باید مداخله غربی‌ها در امور کشور را رصد کنند. هیچ عنصر خارجی حق دیدار با محکومان قانونی کشوری را ندارد.
طاهری پیام سفر اشتون به ایران را آشکارشدن دشمنی غربی‌ها با ملت ایران دانست و گفت: حمایت غرب از فتنه‌گران به معنی دشمنی با مردم ایران است که بارها این امر در رفتار غربی‌ها مشاهده شده است.
وی تصریح کرد: اشتون با ژست حمایت از حقوق بشر اقدام به دیدار با فتنه‌گران کرده و این در صورتی است که آن‌ها بزرگ‌ترین نقض‌کنندگان حقوق بشر در دنیا هستند.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اضافه کرد: اگر غربی‌ها نگران حقوق بشر هستند، جنایات تندروهای مسیحی در افریقای جنوبی را محکوم کرده و به بازدید از آنجا بروند.
طاهری افزود: اقدامات علیه حاکمیت ملی سوریه و جنایاتی که توسط جریانات تندرو در سوریه اتفاق می‌افتد ناشی از حقوق بشر آمریکایی‌ است که مدعیان حقوق بشر باید این اقدامات را محکوم کرده و از مداخله‌گران خارجی بخواهند که دست از جنایات‌شان بردارند.
وی خاطر نشان کرد: از مسئولان کشور می‌خواهیم که در برابر اقدامات غرب و آمریکا با قاطعیت ایستادگی کنند و مانع حرکات ناپسند آن‌ها شوند و در غیر این صورت دانشجویان به وظایف خود عمل خواهند کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...