نسخه چاپی

ستاره قرمزها:ازایتالیا،تركیه وقطر پیشنهاد دارم

هافبك تیم پرسپولیس گفت: «امیدوارم مشكلات پرسپولیس حل شود چون در غیر این صورت راهی جز جدایی ندارم.»

به گزارش نما، پیام صادقیان پس از بازی امروز مقابل نساجی ابتدا در خصوص بازی نکردنش گفت: «متاسفانه دچار مصدومیت شده‌ام و به همین دلیل آقای دایی صلاح دانست که من در این دیدار بازی نکنم. درست است که مشکل مالی دارم اما این موضوع ربطی به بازی نکردنم نداشت و فقط به خاطر مصدومیت بازی نکردم نه طلبم یا بدهی به دوستان.»

وی افزود: «متاسفانه با توجه به نزدیکی به عید برخی از چک‌های بازیکنان پرسپولیس دردسرساز شده است. من هم یک چک دارم و در ایام عید دستم خالی است. متاسفانه هر چه سعی کردیم از پول خبری نشد و واقعا همه چیز برایم عجیب شده و امیدوارم که به فوتبالم ضربه نزند.»

صادقیان با تاکید بر این نکته که بازیکن صبوری هستم اما دوست دارم مشکلات مجردها و متاهل‌ها حل شود، گفت: «شاید من بتوانم گلیم خود را از آب بیرون بکشم اما متاهل‌‌ها چه باید کنند؟ من حتی پول قرض گرفته‌ام اما دچار مشکل شدم و امیدوارم به این مشکل ما حداقل قبل از بازی با داماش رسیدگی شود تا بچه‌ها با خیال راحت به بازی حساس مقابل داماش فکر کنند.»

وی در پاسخ به این سوال که مگر شما قبلا نگفتید که هر ماه ۱۵ میلیون تومان پول لباس می‌دهید و چرا از آن پول‌ها استفاده نمی‌کنید، ‌گفت: «نمی‌دانم منظور شما از این حرف چیست و حرفی در این باره ندارم.»

هافبک جوان پرسپولیس درباره اینکه چقدر از قراردادش را از پرسپولیس دریافت کرده است گفت: «همان پول اول فصل را گرفتم که ۴۰ درصد بود و پس از آن هم ۱۰ درصد گرفتم. ما تا الان باید ۸۰ درصد پول گرفته باشیم. در این مدت از خیلی از دوستان هم قرض گرفته ام. هفته آینده هم یک چک ۱۲۰ میلیونی دارم که اگر پاس نشود دچار مشکل می شوم و حتی ممکن است حکم جلبم صادر شود.»

وی تاکید کرد: «من به خاطر هواداران پرسپولیس و علی دایی به این تیم آمدم اما با این شرایط با کسب اجازه از دایی ناگزیرم در پایان فصل از پرسپولبس جدا شوم. امیدوارم مشکلات پرسپولیس حل شود چون در غیر این صورت راهی جز جدایی ندارم.»

صادقیان درباره اینکه چه پیشنهاداتی برای فصل آینده دارد اظهار داشت: «تا به امروز از باشگاه های ترکیه، ایتالیا و قطر پیشنهاداتی به من رسیده است. البته هنوز به جمع بندی در این باره نرسیده ام.»

ملی پوش پرسپولیس افزود: «همه می گویند لیگ قطر چنین است و چنان است و این در حالی است که آنجا، تیم ها بازیکن از آرژانتین و برزیل می آورند. در قطر هم خوب پول می گیری و هم کیفیت مسابقات هم بالاتر است. هر چند باید بیشتر بررسی کنم تا به تصمیم نهایی درباره آینده ام برسم.»

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...