نسخه چاپی

عبدالله جاسبی به عضویت هیأت امنای دانشگاه آزاد در آمد

پس از آنكه در سی بهمن ماه سال جاری، اجلاس شورای مركزی دانشگاه آزاد تشكیل و از جاسبی تقدیر شد، به نظر می رسد تصمیم بر این گرفته شده كه بار دیگر از حضور جاسبی در دانشگاه استفاده شود.

به گزارش نما ، سومین جلسه هیأت مؤسس دانشگاه آزاد به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی و با حضور حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری به عنوان عضو جدید هیات موسس و سایر اعضا تشکیل شد.
در این جلسه دیگر اعضای این هیأت از جمله حجت الاسلام سید حسن خمینی، عبدالله جاسبی، حجت الاسلام محسن قمی و حمید میرزاده در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد.
در این جلسه، گزارش دبیرخانه در مورد کارایی و رتبه بندی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۱ و مقایسه آن با سال های ۸۹ و ۹۰ مطرح و هیأت مؤسس از کاهش عملکرد و کارایی علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۱ نسبت به سال های ۸۹ و ۹۰ اظهار تأسف کرد و مقرر شد این گزارش به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود.
همچنین در این جلسه به استناد بند ۲ ماده ۱۰ اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله جاسبی به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه انتخاب شد.
در پایان جلسه نیز تقویم جلسات هیأت مؤسس در سال ۹۳ به تصویب رسید.
آخرین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد با دبیری عبدالله جاسبی ۲۱ دی ماه سال ۹۰ به منظور رای گیری برای تعیین رئیس این دانشگاه، تشکیل شد.‬
وی در آخرین روزهای ریاستش با اعتراضهای بسیاری درباره مشکلات مدیریتی در دانشگاه آزاد مواجه بود.
جاسبی پس از این جلسه، امکان حضور در جلسات هیأت امنای دانشگاه آزاد را نداشت‬. ‫اما پس از آنکه در سی بهمن ماه سال جاری، اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد تشکیل و از جاسبی تقدیر شد، به نظر می رسد تصمیم بر این گرفته شده که بار دیگر از حضور جاسبی در دانشگاه استفاده شود.
هم اکنون، آیت الله هاشمی رفسنجانی - رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد و وزرای علوم، بهداشت، بهمن یزدی صمدی، فریدون عزیزی، حمید میرزاده، حجت الاسلام محمدیان، فرهاد دانشجو و حجت الاسلام سید حسن خمینی اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد را تشکیل می دهند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...