نسخه چاپی

بازیكن سابق منچستریونایتد در تیم ملی ایران!

عکس خبري - بازيكن سابق منچستريونايتد در تيم ملي ايران!

بازیكن 18 ساله لیگ انگلیس قرار است در دور جدید تمرینات تیم‌ملی جوانان كنار دیگر بازیكنان حاضر شود و بازی كند.

به گزارش نما به نقل از خبر ورزشی ، نوید ناصری، بازیکن سابق تیم منچستر‌یونایتد از امروز همراه با تیم‌ملی جوانان در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کند. این بازیکن متولد سال 1996 است و 18 ساله است.

او با یک متر و 74 سانتی‌متر قد قرار است در پست هافبک هجومی مورد آزمایش قرار بگیرد. نوید ناصری سابقه بازی در تیم‌های معتبر انگلیسی را دارد و چند سال در تیم‌های پایه منچستر‌یونایتد بازی کرده است. او عضو تیم بلکبرن روورز هم بوده است و اعلام کرده باز هم به منچستر‌یونایتد بازمی‌گردد.

ناصری در حال حاضر در تیم "بوری اف سی" انگلیس در شهر منچستر بازی می‌کند. این بازیکن 18 ساله قرار است در دور جدید تمرینات تیم‌ملی جوانان کنار دیگر بازیکنان حاضر شود و بازی کند.

هنوز اطلاعات زیادی از این بازیکن در دست نیست اما سایت رسمی بوری به معرفی این بازیکن پرداخته و او را بازیکنی باآینده خوانده است.

ناصری در گفتگوی کوتاهی درباره خودش گفته است: «همه می‌گویند من خلاق و سختکوش هستم. دوست دارم فرصت بازی در تیم‌های خوب را به‌ دست بیاورم.»

او گفت که همواره مورد حمایت باشگاه منچستر‌یونایتد بوده است. ناصری همچنین توضیح داد که بازیکن مورد علاقه‌‌اش لیونل مسی است چون مرد متواضعی است و از نظر فنی فوق‌‌العاده.

او درباره بهترین عملکردش هم گفت: «در بازی جام‌حذفی مقابل روترهام دو بار گل زدم و این بهترین بازی عمرم بود.»

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...