نسخه چاپی

8 سمینار در 8 منطقه كشور با موضوع انتخابات

عکس خبري -8 سمينار در 8 منطقه کشور  با موضوع انتخابات

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: در سال 93 مسئولان باید اولویت‌ها را بر نهادینه‌سازی موضوعات مهمی همچون فرهنگی در جامعه قرار دهند.

به گارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "میرزابابا مطهری‌نژاد" با اشاره به بررسی قطعنامه سال 93 از سوی حزب متبوعش اظهار داشت: حضور و فعالیت در انتخابات مجلس آینده از سوی حزب مردم‌سالاری، به عنوان مهمترین کار از سوی اعضا مورد تاکید قرار گرفت.
وی با اشاره به سمینارهای تعیین‌ شده در قطعنامه سال 93 از سوی حزب مردم‌سالاری گفت: برگزاری 8 سمینار در 8 منطقه کشوری با بررسی موضوعات انتخابات یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در راستای فعالیت‌های انتخاباتی حزب مورد توجه قرار گرفته است.
مطهری‌نژاد به فعالیت‌های فرهنگی حزب متبوعش به منظور بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه‌های "مقام معظم رهبری" از طریق فعالیت‌های حزبی و همچنین روزنامه مردم‌سالاری در دستور کار اعضا قرار دارد.
وی ادامه داد: با توجه به مسائل فرهنگی و ارائه ایده از سوی کمیته‌های فرهنگی و شاخه هنرمندان در نشست‌های آتی حزب، درصدد رسیدن به نتایج مطلوب به منظور ارائه ایده‌های کلی و تاثیرگذار در سطح جامعه هستیم.
عضو حزب مردم‌سالاری خاطر نشان کرد: در سال 93 مسئولان باید اولویت‌ها را بر نهادینه‌سازی موضوعات مهمی همچون فرهنگی در جامعه قرار دهند و با انتقال قدرت به نهادهای مردمی و اهتمام در جلوگیری از بروز فساد، تاثیرات گسترده‌ای را در اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور از خود به جای بگذارند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...