نسخه چاپی

امیر سیاری سالروز تأسیس بنیاد شهید را تبریك گفت

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز گرامیداشت شهدا را تبریك گفت.

به گزارش نما ، متن این پیامبه شرح زیر است:
« خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند. امام خمینی(ره)
خانواده‏ی شهیدان و ایثارگران از نظر تأثیر و ارزش رفتار و حرکت، فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند.
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی‏ در دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان شهدا حقیقتاً انوار تابناکی هستند که جامعه را، آینده را، تاریخ را روشن می‌کنند. اگر تحمل خانواده‌های شهدا نبود، جریان شهادت با این شکفتگی و نشاط در جامعه‌ی ما مواجه نمی‌شد و تلقی نمی‌شد.این خانواده‌های شهدا هستند که این منت بزرگ را بر سر جامعه‌ی ما دارند که شهادت در چشمها این‌قدر شیرین است. خانواده‌های شهیدان صبر کردند؛ صبر بر مجاهدت آنها، صبر بر رفتن آنها به سوی میدانهای خطر. به زبان آسان می‌آید: خانواده و خانمی که می‌بیند پسرش یا شوهرش دارد می‌رود طرف میدانی که این میدان، خطری است و او تحمل می‌کند، کار این خانواده و خانم پرارزش است، ؛ بعد هم که او به شهادت می‌رسد، این شهادت را هم تحمل می‌کند، صبر می‌کند؛ این هم پرارزش است.
فرماندهی معظم کل قوا/ درجمع خانواده کارکنان نیروی دریایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر/ مورخه 28/6/91
شهادت اوج کمال انسان و برترین ‏خوبی‏ها و سرچشمه همه فضیلت‏‌هاست و شهیدان، اسوه‌ها و یادگارهای ارزشمند و ماندگاری هستند که رضای خدا و دعوت بنده‌ی برگزیده‌اش را برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی اجابت نمودند و در راه این جهاد مقدّس، از هیچ کوششی تا بذل جان دریغ نکردند. امروز استقلال و عزت ایران رهین آن مجاهدت‌ها و عزت و کرامت امت اسلامی در زمان حال و آینده در گرو ادامه و استمرار همین فرهنگ است که پرچمداران و پاسداران آن، خانواده معزز شهدا این یادگاران ارزشمند قهرمانان میهن اسلامی‌اند.
تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در 22 اسفند ماه سال 1358 به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، تبلور منزلت و نشانه اهمیت و ارزشی است که انقلاب اسلامی برای مقام جهاد و شهادت و همه ایثارگران و فداکارانی که در راه اسلام جانفشانی می‌کنند، قائل است. در آستانه‌ی سی‌وپنجمین سالروز تأسیس این بنیاد مقدس و معنوی و روز شهدا که با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فاطمیه تقارن یافته است؛ با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و حماسه آفرینی‌های قهرمانان ملی که در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، با خلق حماسه هایی جاودان در راه دفاع از میهن اسلامی و عزت و شرف ملی، غرور و بالندگی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند.
امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) همه ما را بیش از پیش در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و خدمت‌گزاری به خانواده معزز شهدا موفق و مؤید بدارد و به همه کسانی که در این راه مصداق روشن آیه‌ی« فاستبقوا الخیرات» هستند اجر کامل عنایت فرماید.
در مقابل عظمت همه شهیدان و خانواده محترم آنان و همه ایثارگران و رزمندگان اسلام سر تعظیم فرود می‌آوریم و با افتخار اعلام می‌کنیم که راه همه دریادلان ولایت‌مدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه شهیدان و راه امام حسین(ع) است و این راه را همواره تا مرز شهادت ادامه خواهیم داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری»

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...