نسخه چاپی

عزت الله انتظامی با اكسیژن تنفس می‌كند

عزت الله انتظامی بازیگر سینما گفت: به دلیل سطح پائین اكسیژن خونم با كپسول تنفس می كنم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، عزت الله انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم، هنرمندان و مسئولان در پیگیری وضع جسمانی و مراحل درمان بیماری وی بعد از مرخص شدن از بیمارستان ادامه داد: مهر، احساس و عاطفه مردم ایران زمین، یکی از مهمترین عواملی است که در این روزها به من انرژی طی کردن مراحل درمان را می دهد و به خاطر این مساله ابتدا از خداوند و سپس از تمامی مردم کشورم تشکر می کنم.


وی ادامه داد: متاسفانه شرایط آب و هوایی تهران طی چند وقت اخیر اکثرا در شرایط ناسالم قرار داشته است و به همین دلیل با دستور پزشک اجازه ترک منزل را ندارم و باید در خانه هم برای تامین سطح اکسیژن لازم بدنم از کپسول اکسیژن برای تنفس استفاده کنم.


به گفته آقای بازیگر، متاسفانه شرایط دیگر نقاط کشور هم به دلیل میزان آلودگی تفاوت چندانی با تهران ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفتم تحت مراقب و نظارت پزشک به جای حضور در شمال کشور در تهران و کنار خانواده ام باشم و در نهایت با کپسول اکسیژنی که اغلب کنارم است فعلا روزها و لحظاتم را سپری می کنم.


بازیگر سریال ماندگار هزاردستان به کارگردانی علی حاتمی ضمن ابراز تاسف از عدم حضورش در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر امید به دلیل مشکل تنفسی گفت: همواره از ستایش کنندگان جشنواره ها و رخدادهایی بودم که هدف آنها حمایت و معرفی جوانان هنرمند به تئاتر کشور بوده و تاریخ هم ثابت کرده است که هر زمانی جامعه هنری کشور به حمایت، تربیت و پرورش هنرمندان مستعد جوان دست زده، تاثیر آن در آینده هر کشور کاملا مفید، موثر و قابل رصد بوده است.


وی ابراز امیدواری کرد که با بهبود شرایط جسمی و سپری کردن دوران نقاهت هر چه زودتر بتواند به عرصه بازیگری بازگردد تا به این واسطه لطف و محبت مردم، هنرمندان و مسئولان را در طول دوران بیمای اش به حد سعی و تلاش و هنرش جبران کند.


استاد عزت الله انتظامی 11 آذرماه بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمان در بیمارستان به دلیل عارضه تنفسی به منزل منتقل شد و از آن زمان تاکنون در منزل شخصی اش مشغول سپری کردن طول درمان و دوران نقاهت بیماری خود است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...