نسخه چاپی

اگر فرزند مسئولان جویای كار باشد،همین گونه عمل می‌كنیم؟

عکس خبري -اگر فرزند مسئولان جوياي کار باشد،همين گونه عمل مي‌کنيم؟

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در مورد یكسان‌سازی بیمه‌ها اقدام عاجل صورت پذیرد و یارانه خانواده‌های محكومان مالی قطع نشود كه مصیبتی به مصیبت‌های آنها افزوده شود آیا اگر فرزند مسئولان جویای كار باشد، باز هم اینگونه عمل می‌كنیم؟

به گزارش نما ، احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی دستاورد میلیون‌ها انسان ارجمند و هزاران شهید جاوید است، گفت: اگر رمز پیروزی انقلاب وحدت، ایمان و اتکا به خدا بود، هم اینک برای ادامه و پیشرفت آن نیاز به وحدت، ایمان، بصیرت، استقامت و ایستادگی بر اصول و مبانی انقلاب و اصلاح انحرافات از اصول است.
وی با بیان این مطلب که ذات اسلام استکبارستیزی و ذات دنیای استکبار ظلم و ستم است، افزود: گفت‌وگو بین این دو معنا ندارد، از این‌ رو خوشبینی و ساده‌لوحی است که به طرف مقابل اعتماد و همه پل‌های پشت سر خود را خراب نکنیم.
آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه به دولت هشدار می‌دهیم مواظب دسیسه‌های دشمنان باشد تصریح کرد: معنی تکرار مکررات گزینه‌های روی میز، این است که دولت‌ها برای دنیای استکبار تفاوتی ندارد و همه برای دنیای استکبار غیرقابل اعتماد هستند.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دنیای استکبار حیله‌گر و مکار است، اظهار داشت: مگر یادمان رفته که در دفاع مقدس چگونه عمل کردند، آلمان سلاح شیمیایی، فرانسه هواپیمایی میراژ، انگلیس تانک و سلاح در اختیار صدام قرار دادند و حمایت‌های شوروی سابق و آمریکا نیز که جای خود دارد.
نماینده ملایر با تاکید بر اینکه ما باید به دنبال رعایت حقوق بشر اسلامی باشیم و در غیر این صورت دشمن هیچ گاه از ما راضی نخواهد شد، بیان کرد: به دولت هشدار می‌دهیم که عناصر فتنه در بدنه آن نفوذ نکند و اگر اقدام عاجلی در این زمینه صورت نگیرد و نفوذی‌ها پالایش نشوند، مردم موضوع را پیگیری می‌کنند چرا که حفظ نظام اوجب واجبات است.
وی ملاقات دیپلمات‌های اروپایی با سران فتنه را برنامه‌ریزی شده دانست و گفت: عناصر منفعل و خودفروش داخلی با آنها همکاری می‌کنند و لازم است که به این موضوع رسیدگی شود باید تولید محصولات با کیفیت داخلی که کشور در نبود آن به بیگانه وابستگی پیدا می‌کند، مورد توجه جدی قرار گیرد و فرهنگ مصرف تولیدات داخلی ارزش دانسته شود.
آریایی نژاد با بیان اینکه قبح ریختن ثروت ملت به جیب کارمند و کارگر بیگانه و حسن اهمیت به کار، کارگر و کارمند ایرانی و فکر و تولید ملی مرتب باید گوشزد شود، تصریح کرد: نباید اجازه داد اجناس خارجی تبلیغ شوند و به شرکت‌های تولید دانش‌بنیان و نیز صیانت و سلامت ثبت اختراعات و ابتکارات اهمیت داده شود.
نماینده ملایر با تاکید بر اینکه محل هزینه وام‌های اعطایی بانک‌ها به افراد و گروه‌ها رصد شود، تا در جای غیر از مورد در نظر گرفته شده هزینه نشود ادامه داد: همه باید به دنبال نقشه راهی مبتنی بر فرمایشات رهبر انقلاب و ایفای نقش حداکثری در تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم و به جایی برسیم که دشمن از تحریم ما بیش از ما متضرر شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به اینکه باید به فکر پیران و افتادگان و خانواده‌های محرومان و مرحومان باشیم، نه فقط به فکر مسئولان و وزیران پیر و از کار افتاده، اظهار داشت: در مورد یکسان‌سازی بیمه‌ها اقدام عاجل صورت پذیرد و یارانه خانواده‌های محکومان مالی قطع نشود که مصیبتی به مصیبت‌های آنها افزوده شود آیا اگر فرزند مسئولان جویای کار باشد، باز هم اینگونه عمل می‌کنیم؟
وی در پایان با تاکید بر حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه، خاطر نشان کرد: در محاکمه سلاطین مفسد اقتصادی و امنیتی تعجیل کنیم که مایه عبرت شود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...