نسخه چاپی

انتقاد به عملكرد وزارت نیرو

عکس خبري -انتقاد به عملکرد وزارت نيرو

رئیس كمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: از شما ملت ایران سوال می‌كنم آیا دولتی كه دستش به خون صدها هزار مردم بی‌گناه آلوده است صلاحیت مطرح كردن مقوله حقوق بشر را دارد، از این رو به‌عنوان شخص مطلع قوانین بین‌المللی به‌همراه ملت ایران شعار مرگ بر آمریكا را سر می‌دهم.

به‌ گزارش نما ، الهیار ملکشاهی در نشست علنی امروز (دوشنبه 26 اسفند) در نطق میان‌دستور، گفت: از خداوند می‌خواهم سال 93 سال پیروزی نظام در تمام عرصه‌ها باشد و حماسه اقتصادی با اجرایی کردن سیاست‌های رهبری درباره اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود تا جهانیان نظاره‌گر موفقیت ملت ایران باشند، همان طوری که تحقق حماسه سیاسی در سال 92 موجب استحکام پایه‌های نظام شد.
وی با انتقاد از عملکرد ناسنجیده وزارت نیرو ادامه داد: با این اقدامات احتمال بروز ناامنی گسترده در لرستان وجود داشته و تاکنون چندین جلسه شورای تأمین استان جهت کنترل مردم برگزار شده است و بزرگان با مداخله مثبت مردم را قانع کرده‌اند.
ملکشاهی در ادامه تصریح کرد:‌ سد تنگ معشوره پس از 20 سال مطالعه و بررسی با هدف آبرسانی در بخش‌های کشاورزی، آب شرب و آب صنعت در مدت سه سال اخیر از سوی قرار گاه خاتم اجرایی شده و تاکنون قریب به 60 میلیارد تومان بودجه صرف شده اما متأسفانه اقدام ناسنجیده کارشناسان در اجرای این پروژه موجب یأس مردم شده است، حال آیا هیچ عقل سلیمی می‌پذیرد که مسئولان وزارت نیرو بعد از گذشت این مدت این پروژه را غیرکارشناسی بدانند.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: به شما اخطار می‌دهم زیرا تاکنون با وساطت و تدبیر مسئولان استان لرستان از تجمع مردم جلوگیری شده از این‌رو مسئولیت هر گونه حادثه ناگوار برعهده این وزارتخانه است.
ملکشاهی بر لزوم توجه دولت به آمار بیکاری تأکید کرد و اظهار داشت: تخصیص ناعادلانه موجب محقق نشدن اصل 48 قانون اساسی شده است، از این‌رو امروز در برخی استان‌ها نرخ بیکاری 1 درصد و در برخی استان‌ها 50 درصد رسیده است چرا باید نرخ بیکاری در کوهدشت چهار برابر نرخ کشور باشد، همچنین وزارت راهسازی باید در جهت بهسازی و تعریض جاده اصلی کوهدشت اقدام کند.
وی افزود:‌ این روزها ملت ایران شاهد معجزه در کلام رهبری خود هستند، زیرا ایشان فرمودند که هر چند به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعتقاد دارم اما به نتایج مذاکرات خوشبین نیستم، از این‌رو دیدیم که غربی‌ها در صدد تحقیر ملت ایران برآمدند، از طرف دیگر نماینده اتحادیه اروپا بر خلاف قواعد دیپلماتیک مرتکب تخلف تاریخی شده است، همچنین بان کی مون تحت تأثیر لابی صهیونیستی و پیروی بی‌منطق از غرب جملات مداخله‌جویانه‌ای را به زبان آورد، اما پاسخ این هیاهو‌ها جمله امام خمینی(ره) است که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از شما ملت ایران سوال می‌کنم آیا دولتی که دستش به خون صدها هزار مردم بی‌گناه آلوده است صلاحیت مطرح کردن مقوله حقوق بشر را دارد، از این رو به‌عنوان شخص مطلع قوانین بین‌المللی به‌همراه ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...