نسخه چاپی

ایندیپندنت:

نكونام، فرانك لمپارد ایران است

روزنامه ایندیپندنت با تمجید از جواد نكونام او را بازیكنی در حد فرانك لمپارد دانست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، جام‌جهانی 2014 برزیل کمتر از سه ماه دیگر با حضور 32 تیم برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در مرحله گروهی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین همگروه است و در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها با نیجریه دیدار خواهد کرد.

روزنامه "ایندیپندنت" انگلیس جواد نکونام را یکی از ستاره‌های جام‌جهانی 2014 معرفی کرد و درباره کاپیتان تیم ملی ایران نوشت: جواد نکونام قطعا معروف‌ترین بازیکن ایران در جام‌جهانی محسوب می‌شود. او که در حال حاضر در تیم کویتی الکویت بازی می‌کند، سابقه بازی در اوساسونا در لیگ اسپانیا را در کارنامه ورزشی خود دارد. "نکو" زمانی که در اوساسونا بازی می‌کرد فرصت بازی برابر بزرگانی چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را به دست آورد.

کاپیتان 33 ساله ایران نزدیک 150 بازی برای تیم اوساسونا انجام داد و سپس به استقلال در لیگ داخلی ایران پیوست. او امیدوار است بتواند در جام‌جهانی در خط هافبک تیم ایران بدرخشد. او علاوه بر میدان‌داری همیشه چشم به گلزنی از فاصله دور دارد. چیزی که باعث شده بازی او شبیه بازی فرانک لمپارد باشد و به همین خاطر می‌توان او را فرانک لمپارد ایران دانست.

آیا می‌دانستید جواد نکونام قبل از پیوستن به اوساسونا از تیم‌های هرتابرلین و لیون فرانسه پیشنهاد بازی داشت اما ترجیح داد به فوتبال اسپانیا برود؟

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...