نسخه چاپی

تاج: لیگ برتر پایان خوشی خواهد داشت

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اگر مشكل خاصی در داوری‌های سه هفته پایانی پیش نیاید، بی شك هیچ مشكلی برای برگزاری بازی‌های حساس سه هفته پایانی لیگ نخواهیم داشت.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، مهدي تاج با بيان اين‌که سازمان ليگ تمام تدابير لازم را براي برگزاري هر چه بهتر هفته‌هاي پاياني مسابقات فوتبال ليگ برتر و ليگ دسته يک برنامه ريزي کرده است، اظهار کرد: سه هفته پاياني مسابقات ليگ برتر و دو هفته پاياني مسابقات ليگ دسته يک اهميت بسيار زيادي برايمان دارد. جلساتي توجيهي را با ناظران مسابقات برگزار کرديم و در حال حاضر آن‌ها آمادگي لازم را براي نظارت کامل و دقيق بر مسابقات هفته‌هاي پاياني دارند. همچنين با مسوولان کميته داوران از جمله فريدون اصفهانيان، رييس کميته داوران و حسين عسگري، رييس دپارتمان داوري جلساتي داشتيم که در آن برنامه ريزي شد تا داوران نيز با درک بالاي حساسيت بازي‌هاي هفته‌هاي پاياني در شرايط خوبي قضاوت اين مسابقات را انجام دهند.

او همچنين با اشاره به اين‌که دو هفته پاياني بازي‌هاي ليگ دسته يک طبق برنامه، يازدهم و نوزدهم فروردين انجام مي‌شود، گفت:‌ در ليگ برتر پنج تيم کانديداي قهرماني هستند که طبق جدول بازي‌ها تيم‌هاي فولاد، استقلال، پرسپوليس، نفت و سپاهان از جمله آن ها هستند و همين طور پنج تيم هم خطر سقوط به ليگ دسته يک را در اين مسابقات احساس مي‌کنند. بنابراين همه بازي‌هاي سه هفته آخر اهميت بسيار زيادي دارد چون حدود 10 تيم براي قهرماني و يا بقا در ليگ مي‌جنگند. از اين رو سازمان ليگ هنوز نمي داند که جشن قهرماني ليگ امسال را بايد در کدام شهر برگزار کند اما با اين وجود پيش بيني‌هاي لازم براي برگزاري هر چه باشکوه‌تر اين مراسم در هر يک از شهرهاي احتمالي صورت گرفته است.

تاج در ادامه اظهار اميدواري کرد که داوران فوتبال کشور بهترين قضاويت‌هايشان را در اين سه هفته انجام دهند و افزود: آنچه مربوط به سازمان ليگ است و وظيفه ما به حساب مي‌آيد برنامه ريزي شده و بي شک اگر در داوري‌هاي هفته‌هاي پاياني مشکل خاصي پيش نيايد قطعا در امر برگزاري بازي‌ها و نظارت بر روي آن‌ها مساله‌اي به وجود نخواهد آمد. ما از هم‌اکنون آمادگي کامل خودمان را اعلام مي‌کنيم و مي‌خواهيم ليگ امسال بهتر از تمام ادوار گذشته برگزار شده و پايان خوشي داشته باشد.

رييس سازمان ليگ فوتبال کشور در پايان از احتمال کسر شدن امتيازات فوتبال باشگاهي ايران در AFC به خاطر نتايج نمايندگان کشور خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه نتايجي که تاکنون براي نمايندگان فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا به دست آمده مطلوب نبوده است و قطعا با تداوم اين روند از امتيازات ما براي سالهاي آينده در کنفدراسيون فوتبال آسيا کسر خواهد شد. اميدواريم تيم‌هاي ايراني در بازي‌هاي باقيمانده مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا نتايج بهتري بگيرند و شاهد صعودشان به مرحله بعدي باشيم.

۱۳۹۳/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...