نسخه چاپی

دیدار استاندار اردبیل با مداحان پیشكسوت

عکس خبري -ديدار استاندار اردبيل با مداحان پيشکسوت

استاندار اردبیل به همراه مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در منازل مداحان پیشكسوت استان، از عندلیبان قدسی نفس آستان مقدس اهل بیت علیهم السلام تجلیل كرد.

به گزارش نما ، همزمان با ایام سوگواری و عزاداری شهادت جانگداز ریحانه نبوت حضرت فاطمه زهرا(س) و با هدف تکریم تلاش های ارزنده مداحان پیشکسوت استان در تعظیم شعایر اسلامی و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، مجید خدابخش استاندار اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در منازل اساتید برجسته و پیشکسوت مداحی استان سلیم موذن زاده اردبیلی، محمد باقرتمدنی، شفیع تفاخری، حمدالله شهامتی و ارشد نوری از عندلیبان خوش نغمه استان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قدردانی کردند.
استاندار اردبیل در این دیدارها با ابراز خرسندی از حضور در جمع مداحان و پیشکسوتان مداحی استان، اردبیل را در کشور سرآمد مداحی اعلام کرد و با اشاره به صداهای ماندگار و تاثیرگذار این مداحان در خلق آثاری تامل برانگیز و شورآفرین در حوزه مداحی ، بر ضرورت نکوداشت نام و آثار عزیزان تاکیدکرد.
استاندار اردبیل و هیئت همراه همچنین با حضور در منزل عالم فقید و معلم اخلاق حجت الاسلام و المسلمین جعفری با خانواده آن مرحوم دیدار کرده و یاد و خاطره آن عالم ارزنده را گرامی داشتند.
گفتنی است در این دیدار محسن حافظی فر مشاور استاندار و یاسر عبدالهی مدیر کل حوزه استانداری حضور داشتند.

۱۳۹۳/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...