نسخه چاپی

كاراته‌كای قمی به مدال طلای جایزه بزرگ بین المللی كاراته دست یافت

عکس خبري -کاراته‌کاي قمي به مدال طلاي جايزه بزرگ بين المللي کاراته دست يافت

كاراته‌كای قمی با درخشش در مسابقات جایزه بزرگ بین المللی كاراته در كشور تركیه، نخستین نشان طلای خود در سال 1393 را كسب كرد.

به گزارش نما ، رقابت‌های معتبر و جایزه بزرگ بین المللی کاراته به میزبانی کشور ترکیه با حضور برترین‌های این رشته از کشورهای مختلف جهان برگزار شد و برای کاراته‌کای قمی نتایج بسیار خوبی به دنبال داشت.
این دوره از رقابت‌ها با شرکت کاراته‌کاهای مدعی از 27 کشور صاحب نام این رشته از سراسر دنیا به میزبانی کشور ترکیه در شهر استانبول به انجام رسید و از کشورمان نیز چند کاراته‌کا حضور داشتند. امیر مهدی زاده ستاره کاراته قم نیز به عنوان یکی از نمایندگان ایران به میدان رفت و با غلبه بر تمام حریفان خود در وزن منهای 75 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت.
بعد از اینکه این رقابت‌ها وزن‌کشی شد و کاراته‌کاهای کشورمان رقبای خود در اوزان مختلف این پیکارها را شناختند، روند پیکارها به شکلی پیش رفت که در نهایت در پایان کاراته‌کای شایسته استان قم کشورمان موفق به کسب نشان طلای این مسابقات شد.
مدال کسب شده تیم اعزامی کاراته کشورمان در بخش مردان روز نخست پیکارهای جایزه بزرگ بین المللی کاراته در کشور را کاراته‌کای قمی حاضر در وزن منهای 75 کیلوگرم کسب کرد تا ایران یکی از کشورهای موفق حاضر در این دوره از پیکارها لقب بگیرد.
کاراته‌کای قمی حاضر در این وزن سیدمحسن میرقیصری از استعدادهای درخشان کاراته قم در سال‌های اخیر است که بعد از حضور در ترکیب تیم کاراته برق هرمزگان در وزن منهای 75 کیلوگرم مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور در سال 92، در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.
میرقیصری با انگیزه کسب مدال در این رقابت‌ها بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته در دور نخست با استراحت رو به رو شد تا نظاره گر رقابت سایر حریفان خود در وزن منهای 75 کیلوگرم باشد و با شناخت کافی از آنها در مراحل بعدی به میدان برود.
قهرمان کاراته استان قم در دور دوم بر اساس قرعه با حریفی از کشور یونان روبه‌رو شد و در جدالی برتر به پیروزی 5 بر یک رسید و در دور سوم برابر حریفی از کشور ترکیه به روی تاتامی رفت و این رقیب را نیز 3 بر 2 شکست داد.
این پیروزی‌ها روحیه نماینده شایسته کاراته قم را به حدی افزایش داد که وی در جدال پایانی در مقابل رقیبی از کشور گرجستان حرفی باقی نگذاشت و با شایستگی این رقیب خود را نیز با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و نفر نخست و قهرمان وزن منهای 75 کیلوگرم مسابقات جایزه بزرگ بین المللی کاراته ترکیه شد.

۱۳۹۳/۱/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...