نسخه چاپی

دیدار یك مقام امنیتی با خانواده مرزبانان

دیدار یك مقام امنیتی با خانواده مرزبانانمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: موضوع آزادی مرزبانان در سفرهای متعدد مقامات پاكستانی به خراسان رضوی پیگیری شده و اقدامات لازم در این خصوص، صورت گرفته است.

به گزارش نما ، به نقل از واحد مرکزی خبر، علی اصغر رشید در دیدار با خانواده سه مرزبان ربوده شده خراسان رضوی افزود: تلاش های گوناگونی در سطوح مختلف بین المللی، کشوری و استانی برای آزادی مرزبانان ربوده شده صورت گرفته است و این اقدامات تا حصول نتیجه نهایی توسط نیروهای سیاسی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی دنبال می شود.
دراین دیدار که فرمانده انتظامی و جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی هم حضور داشتند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیگیری های مکرر رئیس جمهور و مسئولان وزارت کشور افزود: به همین منظور در آینده نزدیک وزیر کشور با مسئولان پاکستانی دیدار خواهد کرد.
رشید گفت: این روند از سوی وزارت خارجه نیز همچنان ادامه دارد به گونه ای که منجر به صدور بیانیه محکومیت این اقدام تروریستی از سوی بان کی مون ، دبیرکل سازمان ملل متحد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با اعتماد به خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به زودی زمینه آزادی این عزیزان فراهم شود.
خانواده های مرزبانان ربوده شده هم ضمن قدردانی از پیگیری های مجدانه استاندار و مسوولان استانی ، انتظارات خود را در این خصوص ابراز داشتند.

۱۳۹۳/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...