نسخه چاپی

«پلنگ صورتی» بازمی‌گردد

عکس خبري -«پلنگ صورتي» بازمي‌گردد

كمپانی «متروگلدین مایر» اعلام كرد قصد دارد به مناسبت ۵۰ ساله شدن شخصیت دوست داشتنی پلنگ صورتی، برای نسل جدیدی از مخاطبان سینما فیلمی از «پلنگ صورتی» بسازد.

به گزارش نما ، به نقل از ددلاین، این کمپانی فیلمسازی دیروز اعلام کرد قصد دارد یک فیلم جدید از «پلنگ صورتی» را که ترکیبی از یک فیلم اکشن آمیخته با انیمیشن است، راهی پرده‌های سینماها کند.
محتوای این فیلم الهام گرفته از قصه‌های اصلی پلنگ صورتی ساخته فریتس فرلنگ و دیوید دی پتی و نیز فیلم‌های بلیک ادواردز خواهد بود. به این ترتیب این فیلم باید بیشتر بر شخصیت پلنگ صورتی تمرکز داشته باشد تا شخصیت بازرس کلوزو.
خالق پلنگ صورتی درگذشت
در فیلم‌های ادواردز بیشتر تمرکز بر شخصیت بازرس بود و به خاطر نقش آفرینی پیتر سلرز یکی از ماندنی ترین شخصیت‌های کمدی تمام تاریخ سینما شکل گرفت.
در طول پنج دهه تاکنون 11 فیلم سینمایی «پلنگ صورتی» ساخته شده که جدای از بی‌شمار فیلم‌های کارتونی ساخته شده از این شخصیت است. این شخصیت مانند جیمز باند که در تملک کمپانی مترو گلدن مایر است، هرگز از یاد برنامه ریزان این موسسه بزرگ فیلمسازی نرفته است.
والتر میریش تهیه کننده فیلم‌های اصلی و سریال‌های تلویزیونی این مجموعه، در کنار جولی اندروز همسر بلیک ادواردز فقید، این فیلم جدید را تهیه خواهد کرد.
دیوید سیلورمن کارگردان «سیمپسون‌ها» و «هیولاها» این فیلم را کارگردانی می‌کند.
سخنگوی این کمپانی اعلام کرده از ساخت یک فیلم جدید برای نسل جدید بسیار خوشبخت هستند و از این که والتر میریش و جولی اندروز در کنار استعداد درخشانی چون دیوید سیلورمن این فیلم را در دست خواهند داشت، احساس شادی می کنند.
شخصیت پلنگ صورتی 50 سال پیش توسط ادواردز، فرلینگ و هاولی پرت برای عنوان بندی فیلم سینمایی شکل گرفت. در این فیلم کوتاه برای اولین بار شخصیت پلنگ صورتی ساخته شد و آن را فرلینگ و پرت کارگردانی کردند و با این فیلم کوتاه کارتونی جایزه اسکار 1964 را در بخش انیمیشن کوتاه به خود اختصاص دادند. پس از آن در طول سال‌ها فیلم‌های کوتاه انیمیشن و سریال‌های متعددی با تمرکز بر این شخصیت ساخته شد.
اولین فیلم «پلنگ صورتی» که محصول سال 1963 بود، به کارگردانی و نویسندگی بلیک ادواردز ساخته شد. دیوید نیون، پیتر سلرز، رابرت واگنر و کلودیا کاردیناله در این فیلم بازی کرده بودند. در مجموع 6 فیلم با بازی پیتر سلرز در نقش بازرس کلوزو ساخته شد. جدیدترین فیلم‌های سینمایی پلنگ صورتی با بازی استیو مارتین در نقش بازرس کلوزو در سال 2006 با عنوان «پلنگ صورتی» و در سال 2009 با عنوان «پلنگ صورتی 2» راهی پرده‌های سینماها شد.

۱۳۹۳/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...