نسخه چاپی

حقوق بشر غرب ؛ ترویج مبارزه با دین است

عکس خبري -حقوق بشر غرب ؛ ترويج مبارزه با دين است

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران گفت : نظام سلطه به بهانه حقوق بشر در واقع با دین مبارزه می نماید.

به گزارش نما ، حجت الاسلام محمدعلی فروغی ، در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود : دشمنان ایران اسلامی درحالی علیه کشورمان قطعنامه حقوق بشری تصویب می کنند که خودشان عامل محو انسانیت و فتنه و آدم کشی در جهان امروز هستند.
وی اظهار کرد : غربی ها صدها نفر از پیروان فرقه داودیه را که در یک ساختمان در آمریکا جمع شده بودند با آتش زدن آن مکان زنده زنده سوزاندند و جای بسی شگفتی و تاسف است که برعلیه یک کشور انقلابی و اسلامی که خود به دفعات قربانی تروریسم و اقدام های ضدانسانی دشمنان شده است قطعنامه به اصطلاح حقوق بشری صادر می کنند.
امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به اینکه هدف اصلی نظام سلطه از چنین اقدام هایی در واقع ترویج فساد و دین ستیزی در دنیاست تصریح کرد : غربی ها در قطعنامه به اصطلاح حقوق بشری خودشان بندهایی را قرار داده اند که از بیان آنها در این جمع شرم دارم.
وی با اعلام اینکه نظام لیبرالیسم در دنیا در حا ل شکست است ، ادامه داد : دشمنان اسلام می خواهند با تصویب چنین قطعنامه ها و نیز ترویج فرقه ضاله بهاییت در دنیا بر این موضوع سرپوش بگذارند و افکار عمومی را از این واقعیت منحرف نمایند.
حجت الاسلام فروغی با تاکید بر ضرورت حفظ بصیرت و هشیاری مردم ایران و مسلمانان جهان تصریح کرد : باید در انجام مذاکره ها و برقراری هرگونه رابطه با غرب ذره ای از حقوق حقه مردم ایران اسلامی عقب نشینی نکرد و امکان جسارت بیشتر به دشمنان نداد.
وی همچنین بر پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و بیان کرد : باید از امکانات داخلی برای تامین نیازهای خودمان بهره بگیریم تا ضمن خنثی شدن توطئه دشمنان به آنان اجازه طمع به ایران اسلامی را ندهیم.
خطیب نماز جمعه اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود از دولت خواست که در اجرای برنامه های اقتصادی و نیز طرح های مربوط به هدفمندی و نیز پرداخت یارانه ها به گونه ای عمل کند که گروههای ضعیف و کم درآمد جامعه آسیب نبینند.
او گفت : همانگونه که امام خمینی (ره) فرمود محرومان جامعه ولی نعمتان ما هستند نباید اجازه داد آنان که حافظان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند دچار مشکل های اقتصادی شوند.
وی در پایان از عزاداری های پرشور مردم اردبیل و نیز مردم مسلمان جمهوری آذربایجان در ایام فاطمیه تشکر کرد و گفت : اهل بیت (ع) سرچشمه زلال معنویت و رسیدن به مقام شایسته عبودیت هستند.
او بیان کرد : مردم مسلمان آذربایجان به خصوص جوانان که 85 درصدشان را شیعیان تشکیل می دهند با پر نمودن مساجد و تکایا در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نشان دادن که به هویت اصلی خود که همان پیروی از مکتب اهل بیت (ع) بازگشته اند.

۱۳۹۳/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...