نسخه چاپی

شناسایی 80 نقطه حادثه‌ساز در تهران

سردار حسین رحیمی در ارتباط با تمهیدات راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نوروز اظهار داشت: در ایام آخر سال، اوج ترافیك را به دلیل خریدهای مردم برای سال نو پشت سر گذاشتیم.

به گزارش نما ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: 80 نقطه حادثه‌ساز را در تهران شناسایی کردیم که به زودی دوربین‌های کنترلی در این مناطق نصب خواهد شد.
سردار حسین رحیمی در ارتباط با تمهیدات راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نوروز اظهار داشت: در ایام آخر سال، اوج ترافیک را به دلیل خریدهای مردم برای سال نو پشت سر گذاشتیم.
وی تصریح کرد: در 15 روز انتهای سال گذشته، آماده‌باش کامل نیروها را در تهران بزرگ داشتیم و خودمان را آماده کردیم تا در روزهای تعطیلات عید که معمولا استقبال زیاد و ترافیک سنگینی را در مسیرهای بهشت زهرا و حرم مطهر حضرت امام خمینی برای زیارت اهل قبور خواهیم داشت، اقدامات مناسبی از سوی پلیس صورت گیرد.
رحیمی در ادامه افزود: از نخستین روز عید نوروز، طرح ویژه ترافیکی در سطح شهر تهران آغاز شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: بیش از 80 نقطه حادثه‌ساز را در تهران شناسایی کردیم که به زودی دوربین‌های کنترلی در آنها نصب خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: بیشترین توجه و تمرکز ما بر روی کنترل سرعت خودروهاست؛ بیش از 160 دستگاه دوربین ثابت که در محورهای بزرگراهی فعال هستند، باعث تمرکز بیشتر ما برای کنترل سرعت می‌شود.
وی ادامه داد: در طول تعطیلات نوروز که معمولاً ترافیک تهران سبک است، مهم‌ترین مطلبی که برای ما ویژه بوده و حائز اهمیت است، برخورد با تخلفات سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ است.
رحیمی گفت: با اجرای طرح‌های ویژه کنترلی، این‌گونه تخلفات در طول شبانه‌روز در طرح ویژه ترافیک تهران، مورد نظر قرار گرفته و برای کاهش حوادث و سوانح رانندگی ایام نوروز به مرحله اجرا درمی‌آید.

۱۳۹۳/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...