نسخه چاپی

شكمتان با این حركات لاغر می شود

عضو انجمن جهانی آسیب‌های ورزشی گفت: باید مصرف هله هوله‌ها و نمك قطع شود و در مقابل آب، سبزیجات، میوه و لبنیات مصرف شود همچنین چهار نوع حركت ورزشی نیز برای لاغر شدن شكم توصیه می‌شود.

به گزارش نما، آرش شرافت وزیری در گفت‌وگو با فارس ، در مورد راههای لاغری شکمی گفت: در ابتدا باید مصرف هله هوله ها قطع شود چون بسیاری از این خوراکی ها گـلیسـیرین و قند بالایی دارند.

راه دیگر دویدن است چرا که پیاده روی سریع یا دویدن باعث آب شدن چربی های شکمی می شود.

وی ادامه داد: طبق توصیه متخصصان تغذیه مصرف نمک و ادویه باید کاهش یابد چرا که باعث نفخ شکم می‌شود اما در مقابل پتاسیم بیشتر مصرف شود این ویتامین که در گوجه فرنگی، موز، ماهی، بادام و گیلاس یافت می شود ادرار آور است و اثر نفخ را از بین می برد.

عضو انجمن جهانی آسیبهای ورزشی گفت: آب به میزان کافی مصرف شود و مصرف میوه، سبزیجات و لبنیات نیز توصیه می شود اما در کنار این توصیه ها ۳ حرکت شکمی نیز وجود دارد.

حرکت اول دراز نشست استاندارد است. باید در حالی کـه زانــو ها خم شده بر روی زمین دراز کشیده شود کـف پاهـا صـاف و بــر روی زمین قرار می‌گیرد.

انگشتان دست در پشت یا طرفین سر گذاشته می شود. آرنج ها بـســمت طرفین باشد. بالا آمده و آرنج ها به زانو زده می شود سپس کتف و شانه پایین آمده تا به زمین بخورند.

شرافت وزیری گفت: حرکت بعدی دوچرخه است. حرکت بعدی نیز به پهلو خوابیدن و انجام حرکات ورزشی است.

۱۳۹۳/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...