نسخه چاپی

نعمتی:

پارلمان اروپا تذكرات نمایندگان ملت ایران را جدی بگیرد

عکس خبري -پارلمان اروپا تذکرات نمايندگان ملت ايران را جدي بگيرد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خواهان جدی گرفته شدن تذكر نمایندگان ملت ایران توسط پارلمان اروپا شد.

به گزارش نما ، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به پارلمان اروپایی، گفت: پارلمان اروپا نباید بیش از این اعتبار اروپا را به سخره گیرند. در آخرین انتخابات اخیر کشور بالغ بر 74 درصد مردم پای صندوق‌های رأی رفتند اما حال جای این سوال باقی است که به راستی اروپایی‌ها در همین مجموعه‌ای که با عنوان پارلمان اروپایی از آن یاد می‌شود، چند درصد از مردم‌شان در انتخابات حضور یافتند؟ به نظر می‌رسد پارلمان اروپا باید راهش را عوض کند و این تذکر نمایندگان ملت ایران را جدی بگیرد.
وی همچنین در تذکر به وزیر راه و شهرسازی خواهان رفع مشکلات راه‌های استان همدان شد و ادامه داد:چندین بار با معاونان وزیر راه و شهرسازی جلسات مختلفی را گذاشتم تا به وضعیت زیرگذر بادخوره رسیدگی کنند اما همچنان این زیرگذر در نابسامانی قرار دارد و شاهدیم هر هفته یک یا دو نفر از هموطنانمان جان خود را از دست می‌دهند.
نعمتی ضمن گلایه از وضعیت نامناسب خدمات بهداشتی در شهرستان‌ها خطاب به وزیر بهداشت گفت: متاسفانه در شهرستان اسدآباد حداقل‌های ممکن بهداشتی وجود ندارد؛ به گونه‌ای که حداقل امکاناتی برای مداوای بیماران سرپایی نیز موجود نیست.
وی در پایان از وزیر نیرو خواست تابه رفع مشکلات آب رسانی در شهرستان رسیدگی کند.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...