نسخه چاپی

بخشایش:

غربی‌های مشكلات داخلی خود را به ایران نسبت می‌دهند

عکس خبري -غربي‌هاي مشکلات داخلي خود را به ايران نسبت مي‌دهند

یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها معمولا مشكلاتی را كه در داخل كشور خود دارند به ایران منتسب می‌كنند كه جمهوری اسلامی را منفعل كنند، اما مثل همیشه شكست خواهند خورد.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، احمد بخشایش اردستانی با اشاره به بیانیه ضد ایرانی اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: اتحادیه اروپا احساسش این است که ارزش‌های اروپایی باید در ایران حاکم باشد و فرهنگ اروپایی حرف اول را در ایران بزند و فرهنگ اسلامی را بر نمی‌تابند و فرهنگ جهاد و شهادت را قبول ندارند.
وی با تاکید بر این‌که «چیزی که ما مد نظر داریم این است که فرهنگ ایران فرهنگ جهاد و شهادت است که مورد پسند غرب نیست» تصریح کرد: هدف غرب این است که اپوزیسیون داخل با آن‌ها همراهی و دولت را وادار کنند که آزادی‌های مورد نظر آن‌ها را در جامعه پیاده کند. یعنی اتحادیه اروپا تندروی می‌کند تا در پناه این تندروی اغراض‌شان را دنبال کنند. مثلا در مورد سران فتنه اظهار نظر آشکار می‌کنند و می‌گویند باید سران فتنه هر چه زودتر آزاد شوند که این درخواست به نفع سران فتنه نیست، چون اگر این درخواست را نمی‌کردند کم کم زمینه‌های آزادی این دو نفر داشت فراهم می‌شد، اما وقتی غربی‌ها این مطلب و درخواست را بیان می‌کنند کار آزادی آن‌ها سخت‌تر می‌شود.
وی با بیان این‌که «غربی‌ها درخواست کرده‌اند که حقوق هم‌جنس گرایان باید در ایران به رسمیت شناخته شود»، گفت: مسلم است که در ایران این مباحث نمی‌تواند مورد پسند جامعه باشد و به نوعی نفرت ایجاد می‌کند. یا در مورد نبود آزادی بیان در ایران صحبت می‌کنند؛ ادعا می‌کنند که فرایند انتخابات در ایران دموکراتیک نیست، اما می‌دانیم که خود پارلمان اروپا فرایند انتخاباتش غیرمشروع است. غربی‌ها معمولا مشکلاتی را که در داخل کشور خود دارند به ایران منتسب می‌کنند که جمهوری اسلامی را منفعل کنند، اما مثل همیشه شکست خواهند خورد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این‌گونه بیانیه‌ها تاثیر آن‌چنانی بر ایران اسلامی ندارد و ایران دخالت‌های غربی‌ها در امور داخلی خود را محکوم می‌کند و محلی به این ادعاهای پوچ نمی‌گذارد. البته مجلس درباره این بیانیه ضدایرانی طرحی را در دستور کار قرار خواهد داد.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...