نسخه چاپی

تهرانی ها منتظر باران باشند

كارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینكه به سبب وزش باد از اواخر وقت امروز و طی فردا در عراق، مناطق واقع در غرب و جنوب غربی ایران شاهد گرد و غبار خواهند بود، گفت: از ساعت‌های پایانی فردا تهران بارانی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه به سبب وزش باد از اواخر وقت امروز و طی فردا در عراق، مناطق واقع در غرب و جنوب غربی ایران شاهد گرد و غبار خواهند بود، گفت: از ساعت‌های پایانی فردا تهران بارانی می‌شود.

فریبا گودرزی با بیان اینکه امروز آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: از اواخر وقت فردا آسمان این کلانشهر نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران و رعد و برق خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به روند افزایش دمای هوا در کشور، بیان داشت: تا روز چهارشنبه دمای هوا در پایتخت روند افزایشی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طی روز جاری در مناطق واقع در شرق کشور شاهد وزش باد با سرعت قابل ملاحظه خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان داشت: از اواخر وقت امروز و سه شنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر افزایش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی همچنین از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و بیان داشت: به سبب فعالیت این سامانه بارشی از روز سه‌شنبه تا جمعه در غرب، دامنه‌‌های جنوبی البرز و شمال غرب کشور بارش پراکنده همراه با وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

وی گفت: از اواخر وقت امروز و سه‌شنبه به سبب وزش شدید باد بر روی کشور عراق، آسمان قسمت‌های غرب و جنوب غرب کشور شاهد گرد و خاک خواهد بود، ضمن‌‌آنکه سرعت وزش باد در استان سیستان و بلوچستان 15 متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...