نسخه چاپی

صبح امروز 140 تن از نمایندگان مجلس با دكتر روحانی دیدار كردند

عکس خبري -صبح امروز 140 تن از نمايندگان مجلس با دکتر روحاني ديدار کردند

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این دیدار در مورد دو موضوع سیاست‌های كلی اقتصاد مقاومتی و نیز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بین رئیس‌جمهور و نمایندگان بحث و تبادل نظر صورت گرفت كه دكتر روحانی مطالبی را در این مورد بیان كردند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده آمل و لاریجان با اشاره به دیدار صبح امروز نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور، گفت: صبح امروز 140 تن از نمایندگان مجلس به منظور تبریک سال نو با رئیس‌جمهور دیدار کردند.
وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این دیدار تبریک سال نو بود، اما در این دیدار در مورد دو موضوع سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و نیز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بین رئیس‌جمهور و نمایندگان بحث و تبادل نظر صورت گرفت که دکتر روحانی مطالبی را در این مورد بیان کردند.
یوسفیان‌ملا همچنین تصریح کرد: در این دیدار رئیس‌جمهور با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دستگاه‌ها ابلاغ شده اظهار داشت که این سیاست‌ها در سال جاری با قدرت در دولت دنبال می‌شود و دولت به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ توجه ویژه دارد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: رئیس‌جمهور در این دیدار به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره و بر حسن اجرای این قانون در سال 93 تأکید کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق اظهارات دکتر روحانی تلاش دولت بر این است که درمرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بخش‌های سلامت، حمل و نقل عمومی و محیط زیست و بهداشت و درمان مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود و از مجلس نیز خواست که دولت را در اجرای این قانون همراهی کند.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...