نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی آخرین خاكریز اروپا در مقابل جهان اسلام است

عکس خبري -رژيم صهيونيستي آخرين خاکريز اروپا در مقابل جهان اسلام است

سفیر سابق ایران در چین گفت: اروپایی‌ها از امكان وقوع تحولات مهم در منطقه و حركت تدریجی مسلمانان به سمت نفی سلطه استعماری غرب، احساس نگرانی و خطر می‌كنند و این نكته در مورد سیاست‌های آمریكا و اروپا علیه ایران، دارای اهمیت است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "جواد منصوری" درباره قطعنامه ضدایرانی پارلمانی اروپا اظهار داشت: دولت‌های استعماری در چند قرن اخیر، تاریخی را پشت سر گذرانده‌اند که حق دخالت در امور دیگران و مسائل مختلف دنیا را، برای خویش قائل هستند.
این کار‌شناس سیاست خارجی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از دولت‌ها به‌‌ دلیل قدرت مالی، تکنولوژیک، تبلیغاتی و سیاسی دولت‌های استعماری، در مقابل رفتار‌ها و تصمیمات آنان، موضع انفعالی پیش گرفته و از ایستادگی در مقابل دولت‌های بزرگ استعماری واهمه دارند.
منصوری با اشاره به شرایط فعلی اروپا و منطقه غرب آسیا و آفریقا، اظهار داشت: اروپایی‌ها از امکان وقوع تحولات مهم در منطقه و حرکت تدریجی مسلمانان به سمت نفی سلطه استعماری غرب، احساس نگرانی و خطر می‌کنند و این نکته، در مورد سیاست‌های آمریکا و اروپا علیه ایران، دارای ‌اهمیت است.
منصوری با اشاره به نگرانی‌های غرب نسبت به وضعیت رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها آخرین خاکریز اروپا در مقابل جهان اسلام محسوب می‌شوند، بنابراین به گمان غربی‌ها، ضعف این رژیم جعلی به آن‌ها ضربه می‌زند.
وی ادامه داد: متاسفانه جریاناتی در داخل کشور با اظهارنظر‌ها، تحلیل‌ها به هدایت و مشاوره دولت‌های خارجی می‌پردازند، این در حالی است که این افراد فاقد پایگاه مردمی، دینی و انقلابی بوده و آگاهی ناقصی از اوضاع ایران داشته و این امر دولت‌های خارجی را در بخشی از تصمیم گیری‌هایشان با شکست مواجه می‌کند.
منصوری در پایان خاطرنشان کرد: دولت و رسانه‌های کشورمان، باید در مقابله با قدرت‌های بزرگ، انسجام، مقاومت و قاطعیت بیشتری نشان داده و به اروپایی‌ها بگوییم از تهدیدات آن‌ها نمی‌هراسیم و به هیچ‌ عنوان دست از سیاست‌ها و اهداف خود بر نخواهیم داشت

۱۳۹۳/۱/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...