نسخه چاپی

مشایخی: مردم تلویزیون ایران را نگاه نمی‌كنند

مشایخی با اشاره به گسترده شدن سریال‌های تركیه‌ای كه از شبكه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود و بالا رفتن مخاطبان آنها در كشورمان اظهار كرد: با پخش این سریال‌ها دیگر كسی تلویزیون خودمان را نگاه نمی‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: جمشید مشایخی اظهار امیدواری کرد: سال 93 شاهد آثار با کیفیت‌تری در سینما و تلویزیون باشیم.

این بازیگر پیشکسوت درباره فعالیت این روزهایش گفت: در روزهای پایانی سال مشغول بازی در سریالی بودم که به پایان رسید و در حال حاضر مشغول به کار خاصی نیستم؛ البته از سوی آقای ورزی پیشنهاد دارم که هنوز جواب نداده‌ام.

وی ادامه داد: ضمن اینکه این روزها چشمانم با مشکلاتی روبرو شده که امیدوارم بهتر شود.

مشایخی با اشاره به گسترده شدن سریال‌های ترکیه‌ای که از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود و بالا رفتن مخاطبان آنها در کشورمان اظهار کرد: با پخش این سریال‌ها دیگر کسی تلویزیون خودمان را نگاه نمی‌کند؛ سریال‌هایی که بسیار مخرب هستند و باعث ترویج بداخلاقی در جامعه می‌شوند. متاسفانه تلویزیون ما با بحران مالی روبه‌روست و نویسندگان و کارگردان‌های بزرگ کنار رفته‌اند و سطح سریال‌ها پایین آمده است.

وی ادامه داد: باید کارهایمان آنقدر جذاب و قوی باشد که کسی به دنبال آن سریال‌ها نرود. دلم می‌خواهد در سال جاری کارهای زیبایی ساخته شود تا مخاطبان تلویزیون افزایش پیدا کنند.

مشایخی که سال گذشته انتقاداتی را به صحبت‌های رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر داشت‌، با اشاره به صحبت‌های او در ویژه برنامه تحویل سال که انعکاس ناقص آن را باعث به وجود آمدن این سوء تفاهم عنوان کرده بود‌، گفت: من با کسی اختلاف ندارم و بحث ما چیز دیگری بود و باید دقت کنیم حرفی که می‌زنیم به گونه‌ای دیگر برداشت نشود.

این بازیگر درباره‌ی دیدارش با لئونل مسی که سال گذشته مطرح شده بود،‌ گفت: خبر جدیدی ندارم و ظاهرا مطرح شدن آن خبر تنها جنبه تبلیغاتی داشته است.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...