نسخه چاپی

انتقاد از انگشت‌نگاری كشورهای اروپایی از مقامات ایرانی

عکس خبري -انتقاد از انگشت‌نگاري کشورهاي اروپايي از مقامات ايراني

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: انگشت‌نگاری از مسئولین كشورمان از سوی كشورهای اروپایی از جمله آلمان توهین به نمایندگان مجلس و ملت ایران است و وزارت‌خارجه باید با این اقدامات مقابله به مثل كند.

به گزارش نما ، "فتح‌الله حسینی" نماینده مردم قصر شیرین درمجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه (20 فروردین ماه) در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت 21 فروردین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، گفت: شهادت شهید صیاد شیرازی را به همه همرزمان به ویژه خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.
وی در تذکری به استناد بند 11 ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس با انتقاد از انگشت‌نگاری کشورهای اروپایی از مقامات ایرانی تاکید کرد: انگشت‌نگاری از مسئولین کشورمان از سوی کشورهای اروپایی از جمله آلمان توهین به نمایندگان مجلس و ملت ایران است و وزارت‌خارجه باید با این اقدامات مقابله به مثل کند.
وی افزود: وزارت خارجه نباید اجازه دهد این رفتارهای بی‌ادبانه ادامه یابد چرا که شأن نمایندگان و مسئولین جمهوری اسلامی برتر از کشورهای اروپایی و غربی است.
این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: از هیئت رئیسه می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا این مسائل پیش نیاید چرا که ما می‌دانیم دشمن به دنبال چه چیزی است و مطمئنیم که اقتدار جمهوری اسلامی را باور دارد.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...