نسخه چاپی

آتیلا پسیانی مغازه باز می‌كند!

آتیلا پسیانی گفت: سال 93 می‌خواهم یك مغازه باز كنم و كمی پول در بیاورم!

به گزارش نما به نقل از ایسنا، این هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون درباره برنامه‌های تازه‌اش در تئاتر توضیح داد: از طرف مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه ایرانشهر تمایل چندانی برای کار کردن من وجود ندارد، به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام یک مغازه باز کنم و پول در بیاورم‌ البته بعدا می‌گویم چه مغازه‌ای باز خواهم کرد تا ایده‌ام لو نرود!
او اضافه کرد: تماشاخانه ایرانشهر اعلام کرده سال 93 نمی‌تواند به من سالن بدهد و باید تا اوایل سال 94 منتظر بمانم. در برنامه نیم سال اول تئاتر شهر هم که جایی نداشتیم، به همین دلیل فکر می‌کنم سال 93 خیلی برای من سال تئاتر نباشد و من هم این موضوع را به فال نیک گرفتم و می‌خواهم مغازه باز کنم!
سرپرست گروه تئاتر «بازی» خاطرنشان کرد: تمایل ندارم خیلی مزاحم دوستان مدیر بشوم همین که آنها جواب سلام ما را می‌دهند‌، خیلی خوب است! البته از آنجا که سالن خانه‌ام برای اجرای بعضی نمایش‌ها خیلی بد نیست‌، شاید چند نمایش خانگی اجرا کنم‌!
این بازیگر تئاتر درباره احتمال بازی‌اش در نمایش‌های دیگر نیز گفت: در حیطه بازیگری پیشنهادهایی می‌شود که خیلی برایم جالب نیست بنابراین به هیچ وجه این پیشنهادها را قبول نمی‌کنم و حتی به تماشای آن نمایش‌ها نمی‌روم!

این بازیگر سینما و تلویزین از بازی‌اش در چند پروژه‌ تصویری خبر داد و به ایسنا گفت: فیلم سینمایی «آتش بس2» کار تهمینه میلانی و در فیلم دیگری از حسین فرح بخش بازی کرده‌ام. در سریال «بزم آخر» کار سجاد شهریاری هم بازی کردم که موضوع آن درباره تعزیه است. به جز اینها برای بازی در مجموعه‌هایی به کارگردانی محمدرضا ورزی، سیروس مقدم و بهرنگ توفیقی در حالت آماده باش هستم.

آتیلا پسیانی مهر و آبان گذشته نمایش «عرق خورشید اشک ماه» نوشته محمد چرم‌شیر را در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا کرد.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...