نسخه چاپی

عجیب‌ترین اتفاق فوتبالی دنیا در ایران!

به یكباره یكی از بازیكنان ذخیره تیم شهرداری یاسوج كه پشت دروازه مشغول گرم كردن بود وارد زمین شد و در یك عملیات انتحاری توپ را با ضربه سر به بیرون زد !

به گزارش نما، آخرین دیدار فصل ۹۲ – ۹۳ لیگ دسته اول در شرايطي با پيروزي ۲ بر صفر نساجی مازندران در مقابل شهرداری یاسوج با اتفاقات عجیب و غریبی مواجه شد که شاید تا سال ها از ذهن هواداران این تیم پاک نشود.
هر چند نتیجه این دیدار برای نادر دست نشان اهمیت خاص خودش را داشت اما واقعيت اين بود كه با توجه به جايگاه نساجي و سقوط شهرداري ياسوج به طور كلي اين رقابت، چندان حساس به نظر نمي‌رسيد. شايد به همين خاطر بود كه در نیمه اول این دیدار، اتفاق خاصی از سوی بازیکنان دو تیم رخ نداد تا اندک هواداران حاضر در ورزشگاه، خود را با شعارهای متفاوت مشغول کنند اما هرچه اتفاق و حاشیه بود در نیمه دوم رخ داد. اتفاقاتي كه شايد هرچند سال يكبار شاهد آن باشيم.
در دقیقه ۷۰ بازی كه مجتبی رمضانی، بازيكن نساجي با جا گذاشتن حسن هوری، دروازه‌بان شهرداری یاسوج در آستانه به ثمر رساندن اولین گل نساجی بود،به یکباره یکی از بازیکنان ذخیره تیم شهرداری یاسوج که پشت دروازه مشغول گرم کردن بود وارد زمین شد و به سرعت خود را به درون دروازه رساند و در یک عملیات انتحاری توپ را با ضربه سر به بیرون زد !
برای چند ثانیه بهت و حیرت بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم و اندک هواداران نساجی را فرا گرفت و سپس جو بسیار جالبی در ورزشگاه شهید وطنی به راه افتاد. عده ای نسبت به این حرکت بازیکن شهرداری اعتراض می کردند و عده ای هم که نتیجه این دیدار برای آنها مهم نبود فقط می خندیدند. از سوی دیگر تمام بازیکنان نساجی ضمن اعتراض به این حرکت عجیب و غیرمنتظره بازیکن حریف از داور خواستند تا به حساب نساجی، گل محسوب شود.
بازیکنان شهرداری یاسوج نیز با اسکورت، بازیکن خطاکار خود را که توسط داور با کارت قرمز جریمه شد، به سمت نیمکت ذخیره تیم شان هدایت کردند و احمدی، سرمربی شهرداری یاسوج نیز هاج و واج به این بازیکن نگاه می کرد و نمی دانست در آن لحظه باید چه عکس العملی از خود نشان دهد. داور این دیدار نیز پس از مشورت با کمک داور بازی رأی به ضربه آزاد غیر مستقیم از روی خط شش قدم تیم شهرداری یاسوج داد تا اعتراضات نسبت به این تصمیم شدت بیشتری به خود بگیرد.

به هر حال هر ۱۱ بازیکن شهرداری یاسوج با کلی کلنجار روی خط دروازه تیم خود قرار مي‌گيرند و خود را به سرنوشت مي‌سپارند. ضربه خطا با شوت بسیار محکم صابر میرقربانی نواخته می شود و توپ به کتف بازیکن شهرداری یاسوج برخورد می کند ولی داور اعتقادی به ضربه پنالتی ندارد تا واکنش شدید اندک هواداران نساجی را به همراه داشته باشد.

بازیکن خطاکار شهرداری یاسوج چند لحظه بعد از اين اقدام عجيب در گفتگوئی کوتاه مي‌گويد: « در آن لحظه تنها کاری که برای تیمم می توانستم انجام دهم همین کار بود و فقط امیدوارم اقدام من برای شهرداری یاسوج مثمر ثمر واقع شود.»

ماجراهاي عجيب بازي اما به همين جا ختم نشد! چرا كه گل دوم نساجی هم خالی از حاشیه نبود و در دقیقه ۹۳ بازی یکی از مدافعان تیم شهرداری یاسوج شوت بازیکن نساجی را با دست از روی خط دروازه بیرون کشید تا یکبار دیگر جنجال و حاشیه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را فرا گیرد.

داور بازی نیز طبق قانون مدافع تیم حریف را اخراج کرد و رأی به اعلام ضربه پنالتی به سود نساجی داد. اما اوج هیجان و جنجال در صحنه خروج این بازیکن از زمین روی داد. هواداران نساجی که انتظار نداشتند در یک دیدار دو صحنه غیراخلاقی از بازیکنان تیم حریف ببینند نسبت به این اقدام بازیکن تیم حریف واکنش نشان دادند تا او نیز با دادن انواع و اقسام فحش و ناسزا هواداران نساجی را به مقابله به مثل دعوت کند.

بالاخره دو دقیقه پس از گل صابر میرقربانی که با ضربه پنالتی به دست آمد بازی به اتمام رسید تا نساجی با این پیروزی رده سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل ۹۲-۹۳ را به خود اختصاص داده و شهرداری یاسوج به لیگ دسته دوم سقوط كند.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...