نسخه چاپی

شوخی رهبری‌فرد با دایی!

بهروز رهبری فرد یكی از طنازترین پیشكسوتان فوتبال ایران است كه به خاطر رفاقت نزدیك با اهالی فوتبال، با همه شوخی می كند.

به گزارش نما، بهروز رهبری فرد یکی از طنازترین پیشکسوتان فوتبال ایران است که به خاطر رفاقت نزدیک با اهالی فوتبال، با همه شوخی می کند.

بهروز رهبری فرد در گفت و گو با خبرآنلاین به شوخی با علی دایی پرداخت و تاکید کرد قصدش مزاح با دایی است که در این شرایط، روزهای سختی را پشت سر می گذارد. او به ما گفت: «علی دایی خیلی برای رسیدن به جایگاهی که در فوتبال جهان دارد، زحمت کشید، من و همسن هایم یادمان می آید که چگونه تمرین می کرد. اما در کنار تمرین، خیلی هم خوش شانس بود.

زمانی که دایی فوتبال بازی می کرد، یک نهنگی بود در دل اقیانوس که جزیره ای به نام مالدیو را حمل می کرد! این نهنگ هر چند سال یکبار سر از اقیانوس بیرون می آورد و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که از این اتفاق ذوق می کردند، فورا آدم های این جزیره را مقابل تیم ملی فوتبال ایران قرار می دادند تا علی دایی برود و ۸، ۹ گل در هر بازی به این تیم بزند. نهنگی که جزیره مالدیو را پشت خود حمل می کرد نیز بعد از بازی با ایران به داخل اقیانوس می رفت و پیدایش نمی شد! دایی هم ۴، ۵ بار به مالدیو خورد و ۳۰، ۴۰ گل به این تیم زد تا به لطف خدا و تلاش های خودش، آقای گل فوتبال جهان شود!»

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...