نسخه چاپی

علاقه اتریش بر گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران

عکس خبري -علاقه اتريش بر گسترش روابط با جمهوري اسلامي ايران

معاون اروپا و آمریكای وزارت امور خارجه و عضو تیم مذاكره كننده هسته‌ای كشورمان در حاشیه نشست وین3، عصر چهارشنبه با دبیركل وزارت امور خارجه اتریش دیدار و آخرین تحولات در روابط دو جانبه و موضوعات بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش نما ، "ˈمجید تخت روانچی" معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در حاشیه نشست وین3، عصر چهارشنبه با دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش دیدار و آخرین تحولات در روابط دو جانبه و موضوعات بین‌المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
در این دیدار با تشکر از دولت اتریش برای میزبانی گفتگوهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5، آخرین تحولات مربوط به مذاکرات کشورمان و گروه 1+5 را به اطلاع "مایکل لینهارت" رساند.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور و با مروری برزمینه‌های همکاریهای فی‌مابین، تبادل هیئت‌ها در سطوح عالی بین دو کشور را مهم ارزیابی و بر نقش موثر آن در ارتقاء همکاری‌ها و مناسبات دو جانبه تصریح کرد.
در این دیدار، دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش نیز ضمن ابراز خرسندی از ادامه روند مثبت مذاکرات جاری هسته‌ای در وین، بر علاقه اتریش بر گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران در کلیه زمینه‌ها تاکید کرد.

۱۳۹۳/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...