نسخه چاپی

آخرین وضعیت سفر هیئت كمیسیون امنیت به زاهدان

عکس خبري - آخرين وضعيت سفر هيئت کميسيون امنيت به زاهدان

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای تعیین زمان سفر به استان سیستان و بلوچستان منتظر مشخص شدن سفر دولت به این استان هستیم.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، محمدرضا محسنی‌ثانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان سفر کمیته‌ای از این کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان به‌منظور بررسی وضعیت امنیت مرزهای شرقی کشورمان، گفت: هنوز زمان این سفر مشخص نشده است.
وی ادامه داد: ما منتظر هستیم تا مشخص شود که سفر دولت و رئیس‌جمهور به استان سیستان و بلوچستان چه‌زمانی انجام می‌شود تا سفر کمیته اعزامی با سفر دولت هم‌زمانی نداشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: زمانی که کمیته کمیسیون امنیت به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند، طبیعتاً مسئولان استان باید حضور داشته باشند تا همکاری کنند اما اگر با سفر دولت همزمان شود، طبیعتاً مسئولان استانی نمی‌توانند با ما همکاری کنند.
قرار است کمیته‌‌ای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌منظور تحقیق در مورد وضعیت مرزهای شرقی و به‌دلیل جلوگیری از اقدامات آسیب‌پذیر، بررسی علل اقدامات نفوذی و تروریستی و قصور صورت گرفته درباره گروگان گرفتن مرزبانان ایرانی از مرزهای شرقی کشور بازدید کنند.
این کمیته 6نفره به‌ریاست محمدرضا محسنی‌ثانی رئیس کمیته امنیت داخل کمیسیون و با حضور عباسعلی منصوری آرانی، جواد کریمی قدوسی، نوذر شفیعی، سید‌باقر حسینی و مهدی دواتگری به استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...